חדשות בארץ

עלה ל-12 מניין המתים מקורונה בישראל, 3,035 חולים

ממשרד הבריאות נמסר הבוקר כי מספר החולים בישראל טיפס ל-3,035 – עלייה של 349 נדבקים מאז הלילה. 49 מהם במצב קשה ו-60 במצב בינוני. 79 החלימו לחלוטין

דן פנורמה, הבקור (צילום: גילי יערי, פלאש 90)דן פנורמה, הבקור (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

מניין המתים מנגיף הקורונה בישראל טיפס היום (שישי) ל-12, זאת, לאחר שגבר בן 80 שהיה מונשם ומורדם ובמצב אנוש במשך מספר ימים, נפטר בבית החולים וולפסון. קודם לכן מת גבר בן 73 שסבל ממחלות רקע רבות בבית החולים רמב"ם בחיפה. לפי בית החולים, מצבו של הגבר, תושב חיפה, הידרדר לפני 4 ימים והוא הונשם ונזקק לדיאליזה.

ממשרד הבריאות נמסר הבוקר כי מספר החולים בישראל טיפס ל-3,035 – עלייה של 349 נדבקים מאז הלילה. 49 מהם במצב קשה ו-60 במצב בינוני. 79 החלימו לחלוטין.

האדם העשירי שמת הבוקר מהנגיף הוא אברהם ארושס, בן 93. הוא התגורר בשנים האחרונות בדיור מוגן בבאר שבע עם אשתו ונזקק לטיפול סיעודי. מבית החולים סורוקה נמסר כי הוא הועבר אליהם כשהוא סובל מחום ומקוצר נשימה, עם מחלות רקע משמעותיות.

בבית החולים השרון הודיעו כי הנפטרת העשירית מנגיף הקורונה היא אישה בת 76 שסבלה ממחלות רקע קשות, שמתה הלילה בבית החולים. האישה חזרה באחרונה מטיול במצרים ומאז שהתה בבידוד בביתה. לאחר שגילתה את תסמיני מחלת הקורונה, היא אושפזה במחלקה המיוחדת לחולי קורונה בבית החולים, עוד מימיה הראשונים להקמתה. בתחילת השבוע היא חוברה למכונת הנשמה ומאז מצבה הידרדר.

הרשויות הפלסטיניות מסרו היום כי מניין החולים מנגיף הקורונה בגדה וברצועה עלה ל-91. הממשלה הפלסטינית מסרה כי בגדה אובחנו 82 מקרי הידבקות, וברצועת עזה אובחנו עד כה תשעה חולים. בין שבעת החולים החדשים בגדה, תינוקת בת חודשיים. הם אומתו בשל 100 בדיקות שבוצעו בכפר בידו, שם אומתו חמישה חולים. שני חולים נוספים אובחנו בבית לחם. מצבם של כל 91 החולים מוגדר קל. עד כה בוצעו בגדה 5,217 בדיקות סה"כ, וברצועה 240 בדיקות.

בצהריים נמסר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו החל בשורת דיונים נפרדים בנושא הצטיידות, היערכות ובחינת החמרת הגבלות התנועה נוכח התפשטות הקורונה, כמו גם דיון כלכלי בנושא התוכנית המקיפה לסיוע כלכלי למשק. בדיונים ישתתפו שרים, מנכ"לי משרדים וגורמי מקצוע ורפואה.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה