חדשות בריאות

מרגש: הילדים המיוחדים התפללו לרפואתו של אלי ביר, נשיא ’’איחוד הצלה"

במודיעין עילית נערכה תפילה מרגשת של ילדים מיוחדים לרפואתו של אלי ביר. אנא עשו חסד, והתפללו לרפואתו השלמה של אליעזר יהודה בן חיה

  • ה' ניסן התש"פ
אא

מייסד ונשיא ארגון "איחוד הצלה", אלי ביר, נדבק בנגיף הקורונה, ומאושפז בבית חולים במיאמי שבארה"ב, כשהוא מורדם ומונשם. מצבו מוגדר קשה ויציב.

בעיר מודיעין עילית התקיימה אתמול (ראשון) תפילה ייחודית לרפואתו של ביר. ילדים מיוחדים ערכו – בסיוע מתנדבים – תפילה לרפואתו השלמה של אליעזר יהודה בן חיה, בתוך שאר חולי עמו ישראל.

תיעוד מהתפילה הנוגעת ללב הועבר לרעייתו של ביר, שאמרה בהתרגשות כי היא בטוחה שתפילה של ילדים טהורים תבקע את שערי השמים ותביא מזור לבעלה.

את תפילת הילדים לשלומו של ביר יזמה עמותת "נותנים", המסייעת בין היתר לילדים בעלי צרכים מיוחדים, וזאת כאות הכרת הטוב על עזרתו הרבה לחינוך המיוחד.

כזכור, הממשלה החליטה להפסיק את הלימודים גם במסגרות החינוך המיוחד, בשל משבר הקורונה. הורים רבים מתקשים בימים אלו להתמודד עם האתגר העצום, הטמון בכך שילדים אלו שוהים בלי מסגרת חינוכית מסודרת. בדיון שנערך בנושא בוועדת החינוך של הכנסת, נשמעה הקריאה להחריג את החינוך המיוחד מההחלטה הגורפת על ביטול הלימודים.

ב"נותנים" מציינים, כי גם בימים אלו הם מפעילים מועדוניות ברחבי מודיעין עילית עבור הילדים המיוחדים. הפעילות מתבצעת בהתאם להוראות הגורמים המוסמכים, כאשר בכל מועדונית שוהים לא יותר מ- 5 ילדים. מתנדבות הארגון, שהוכשרו לכך, מפעילות את הילדים במועדוניות ומאפשרות להורים מספר שעות של הפוגה לצורך טיפול בילדיהם האחרים.

תגיות:אלי בירנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה