חדשות בעולם

הטורקים בהאשמה הזויה: "הקורונה היא מזימה של יהודים נגד האסלאם"

בכירים בממשל הטורקי מאשימים את ישראל בקורונה, וטוענים כי היא אחראית להתפרצות הנגיף הקטלני בעולם ועל התמותה הגדולה שהוא מביא עמו

אא

בכירים בממשל הטורקי מאשימים את ישראל בקורונה, וטוענים כי היא אחראית להתפרצות הנגיף הקטלני בעולם ועל התמותה הגדולה שהיא גוררת אחריה. 

לדברי הבכירים, ישראל פתחה בלוחמה ביולוגית נגד איראן וסין, שאיכשהו 'התפקששה' והגיעה בטעות גם למדינות נוספות בעולם. 

את הדברים אמר ד"ר פאטיח ארבקאן - בנו של המנהיג סטי ונג'מטין  ארבקאן, שמכהן כמנהיג מפלגת 'רפאח' בטורקיה. ארבקאן האב הוא האב הרוחני של מנהיגה הנוכחי של המדינה, רג'יפ טאיפ ארדואן. בעבר התבטא ארבקאן האב כנגד היהדות ואמר כי היא "חיידק בן 5,000 שנה שגרם להרבה סבל של אנשים".

גם ברחוב הטורקי הפשוט, אנשים 'חיים על שנאת יהודים' ומאמינים כי היהודים "יעשו הכל כדי לסיים את שושלת הטורקים", כך טענה נוסעת באוטובוס, בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות והפך ולויראלי. נוסע אחר באותו אוטובוס טען כי היהודים יעשו הכל כדי להביא את העולם כולו על ברכיו, ונהג האוטובוס קבע: "היהודים הם גזע מקולל".

ממלא מקום יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל, אמר כי מדובר בתופעה מוכרת שאינה חדשה. "ראינו אותה כבר בימי הביניים, בתקופת המגפה השחורה. כבר אז כמו היום הסיתו נגד היהודים והאשימו שהם עומדים מאחורי המגפה. ההבדל הגדול בין אז להיום הוא שכיום יש לנו את מדינת ישראל חזקה, גאה, ואנחנו נמשיך ונאבק באנטישמיות וננצח אותה".

תגיות:יהדותאסלאםמזימה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה