חדשות בריאות

בשל השבתת התחבורה הציבורית: דרישה לפצות רוכשי "חופשי חודשי"

בשל הנזק הכספי שנגרם לרוכשי "חופשי חודשי", פנה חבר הכנסת יעקב אשר לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בדרישה לפצותם: "בעוד מטה לחמם נפגע, הם נאלצים לספוג הוצאה נוספת ולשלם על מנוי שאין להם צורך בו"

  • ה' ניסן התש"פ
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בעקבות פניות של נוסעים רבים, המשתמשים בקביעות בתחבורה הציבורית, ורגילים לרכוש מנויי "חופשי חודשי" בתחילת כל חודש, פנה חבר הכנסת יעקב אשר (דגל התורה) לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בדרישה לפצותם על ההפסד שנגרם להם, לאור השבתתה של התחבורה הציבורית במסגרת צעדי החירום לבלימת נגיף הקורונה.

לדברי אשר, "בעקבות מצב החירום, חלו מגבלות על יציאה מהבתים, וחלק גדול ממקומות התעסוקה הונחו לעבור למתכונת של עבודה מהבית ועובדים רבים הוצאו לחל"ת, כאשר במקביל צומצמה התחבורה הציבורית עד להשבתה כוללת. כתוצאה מכך, אלו שרכשו מנוי 'חופשי חודשי' בתחילת החודש הפסיקו את השימוש בתחבורה הציבורית ימים ספורים לאחר מכן. בעוד מטה לחמם נפגע, ולעיתים מצבם הכלכלי דחוק מאוד, הם נאלצים לספוג הוצאה נוספת ולשלם על מנוי שאין להם צורך בו".

אשר ביקש, כאמור, כי רוכשי מנויי "חופשי חודשי" יפוצו על ידי משרד התחבורה, וזאת באמצעות מתן זיכוי בכרטיס הרב קו, או על ידי הארכת תוקף המנוי בהתאמה לימים בהם החלו עובדים במשק לעבור לעבוד מהבית או לימים בהם חלק ניכר מהעובדים יצאו לחל"ת.

"גם בתקופת החירום השוררת במשק, ואף לאחריה, נמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להקל את ההתמודדות הכלכלית היומיומית על מאות אלפי משפחות שנקלעו למצוקה בעקבות המצב, ונדרוש לשם כך את שיתוף הפעולה של כל משרדי הממשלה", סיכם חבר הכנסת אשר.

תגיות:חופשי חודשיתחבורה ציבוריתיעקב אשר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה