חדשות בריאות

שני קורבנות קורונה נוספים, מניין החולים עלה ל- 4,831

חולת קורונה בת 49 נפטרה בבית החולים שמיר אסף הרופא, וחולה נוספת בשנות ה- 50 לחייה נפטרה בבית החולים שיבא. מספרם של החולים, שמצבם מוגדר קשה, עלה ל- 83, מתוכם 69 מונשמים

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 8:49)

מניין קורבנות נגיף הקורונה בישראל עלה ל- 17, בעקבות פטירתן של 2 חולות במהלך הלילה (שלישי). משרד הבריאות עדכן, כי מספר חולי הקורונה המאומתים בארץ עלה ל- 4,831. 

חולת קורונה בשנות ה- 50 לחייה נפטרה בבית החולים שיבא בתל השומר. מבית החולים נמסר כי "לאחר 10 ימים שבהם צוות המחלקה לטיפול נמרץ בחולי קורונה נאבק על חייה, נפטרה הלילה מטופלת בשנות ה- 50 לחייה שסבלה ממחלות רקע. אנו משתתפים בצערה של המשפחה".

בבית החולים שמיר אסף הרופא נפטרה חולה נוספת, בת 49. זו חולת הקורונה הצעירה עד כה, שהנגיף גבה את חייה בישראל. בהודעה שהוציא בית החולים נאמר, כי החולה אושפזה ביום חמישי האחרון לאחר שנמצאה חיובית לנגיף: "החולה סבלה ממחלות רקע, ונפטרה הלילה עקב סיבוכי הנגיף. אנו משתתפים בצער המשפחה, ושולחים את תנחומינו".

על פי הדיווח בכאן חדשות, הגבר בן ה- 58 שנפטר אתמול בבית החולים שמיר אסף הרופא לא היה חולה קורונה, כך התברר לאחר בדיקה נוספת. בבית החולים אמרו כי "בימים טרופים אלה אנו נוקטים משנה זהירות כשמגיע חולה עם מחלות רקע קשות. לצערנו זה קורה".

במשרד הבריאות מסרו הבוקר, כאמור, כי מספרם של הנדבקים בנגיף עלה ל- 4,831. מצבם של 83 חולים מוגדר קשה, מתוכם 69 מונשמים. 95 חולים נמצאים במצב בינוני, ו- 4,473 במצב קל.  

עוד עולה מהנתונים, כי 573 מהחולים מאושפזים בבתי חולים, 2,580 נמצאים בטיפול בית, ו- 619 שוהים בבתי מלון. 879 חולים ממתינים להחלטה, האם לאשפזם או להמשיך את הטיפול בהם במסגרת הקהילה. מאז החלה התפרצות הקורונה בארץ, 163 חולים החלימו באופן מלא.

בית החולים סורוקה בבאר שבע דיווח הבוקר, כי ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים, הייעודית לחולי קורונה, מאושפזים כעת 21 מטופלים. 5 נשים, בגילאי 67 עד 98, הסובלות ממחלות רקע קשות ומורכבות, נמצאות במצב קשה. 3 גברים נמצאים במצב קל, ומצבם של שאר החולים מוגדר קל.

בבית החולים אסותא באשדוד מאושפזים, נכון להבוקר, 20 חולי קורונה. מצבו של אחד החולים מוגדר קשה מאוד, 4 חולים נוספים מונשמים במצב קשה, ו- 7 חולים נמצאים במצב בינוני ומקבלים תמיכה נשימתית. 8 חולים מאושפזים במצב קל.

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים שיבא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה