חדשות בריאות

מניין קורבנות הקורונה עלה ל- 18: חולה בשנות ה- 90, עם מחלות רקע

החולה, שנפטרה בבית החולים קפלן, סבלה ממחלות רקע. במהלך הלילה נפטרו 2 חולות נוספות – תמר פרץ לוי ופזית בביאן. על פי נתוני משרד הבריאות, מניין הנדבקים בנגיף עומד על 4,831

(אבשלום ששוני, פלאש 90)(אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

בית החולים קפלן ברחובות מסר בצהריים (שלישי) על פטירתה של חולת קורונה. בהודעת בית החולים נאמר כי החולה, בשנות ה- 90 בחייה, סבלה ממחלות רקע ונפטרה בשעות הבוקר: "אנו משתתפים בצערה של המשפחה".

מוקדם יותר היום, דווח על פטירתן במהלך הלילה של 2 חולות קורונה. תמר פרץ לוי, תושבת לוד בת 49, נפטרה בבית החולים שמיר אסף הרופא. פרץ לוי היא החולה הצעירה ביותר עד כה בישראל שנפטרה מקורונה. בבית החולים אמרו, כי היא סבלה ממחלות רקע, אושפזה ביום חמישי האחרון ונפטרה עקב סיבוכי הנגיף. היא הותירה אחריה תאומים בני 4, שאיבדו את אביהם זמן קצר לאחר לידתם, לאחר שנפטר מדום לב. ראש העיר לוד, יאיר רביבו, ספד לה: "תמר הייתה גיבורה, הנדסאית באלתא שבתעשייה האווירית, נלחמה שנים רבות להקים משפחה ולהביא את התאומים לעולם. תוך מספר ימים מאז שאושפזה ועד שחלה הידרדרות. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים".

בבית החולים שיבא בתל השומר נפטרה פזית בביאן, תושבת ראשון לציון שציינה לאחרונה יום הולדת 50. בבית החולים אמרו, כי היא סבלה ממחלות רקע ונפטרה לאחר 10 ימים בהם נאבקו הרופאים על חייה. "היא הייתה אישה שהיא באמת מלאת חמלה ונתינה, אוהבת אנשים, כל כולה היה לטובת הכלל", סיפר אחיה ל- N12. "זו באמת אבדה. היא הייתה מנטורית של כל כך הרבה אנשים, דואגת לכולם. עם מחלת הרקע שלה, לכל מקום שהיינו הולכים היא הייתה הכי פעילה". בביאן הותירה אחריה בעל ו- 3 בנות.

על פי נתוני משרד הבריאות, נכון לשעה 8:00 עמד מספרם של הנדבקים בנגיף על 4,831. מצבם של 83 חולים הוגדר קשה, מתוכם 69 מונשמים. מצבם של 95 חולים הוגדר בינוני, ו- 4,473 במצב קל. מאז החלה התפרצות הקורונה בארץ, 163 חולים החלימו באופן מלא.

תגיות:בית החולים קפלןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה