חדשות בריאות

עלה ל-20 מניין המתים בישראל: בן 70 עם מחלות רקע ובן 90

מניין המתים בישראל עלה הערב ל-20, לאחר שגבר בשנות ה-90 לחייו מת בשל הידבקות בנגיף הקורונה. ביממה האחרונה נפטרו שלוש נשים וגבר עם מחלות רקע שנדבקו בנגיף הקורונה

מחלקת הקורונה בשערי צדק, היום (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)מחלקת הקורונה בשערי צדק, היום (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

(עודכן: 20:40)

בבית החולים וולפסון הודיעו הערב (שלישי) על מותו מקורונה של בן 90, שהיה מונשם ומורדם ובמצב קשה מאוד. קודם לכן נמסר על גבר כבן 70 שנפטר בבית החולים אסותא באשדוד לאחר שחלה בנגיף. לפי בית החולים, הוא סבל ממחלות רקע. בכך, עלה מניין המתים בישראל ל-20.

ביממה האחרונה נפטרו שלוש נשים עם מחלות רקע שנדבקו בנגיף הקורונה. הראשונה, תמר פרץ-לוי בת 49 מלוד, נפטרה אמש בבית החולים אסף הרופא, והיא הותירה אחריה שני תאומים בני ארבע, שהתייתמו מאביהם, שמעון, לאחר שלקה בליבו כשבעה חודשים לאחר לידתם.

פזית בביאן (צילום: באדיבות המשפחה) פזית בביאן (צילום: באדיבות המשפחה)

האישה השנייה שנפטרה היא פזית בביאן, בת 50 מראשון לציון, שסבלה גם היא ממחלות רקע  והועברה לאשפוז לפני כשבוע בבית החולים שיבא בתל השומר. במהלך שלושת העשורים האחרונים היא עבדה במחלקת התשלומים בבנק הבינלאומי, והיא הותירה אחריה בעל ושלוש בנות, תאומות בנות 20 ונערה בת 14. בצהריים הודיע בית החולים קפלן ברחובות על מותה של חולה נוספת, אישה כבת 90 שסבלה ממחלות רקע.

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, התייחס הבוקר לטרגדיה בעירו,  וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "איזה בוקר עצוב. תמר בת 49 בלבד, השאירה אחרי תאומים בני ארבע שאיבדו את אב המשפחה שנפטר מיד לאחר לידתם מדום לב. מלווים את המשפחה במקרה הטרגי והכה מסובך בו רוב בני משפחתה נמצאים בבידוד. תמר היתה גיבורה, הנדסאית באלתא שבתעשייה האווירית, נלחמה שנים רבות להקים משפחה ולהביא את התאומים לעולם. תוך מספר ימים מאז שאושפזה ועד שחלה הידרדרות. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים".

ברקע אישור הממשלה אמש את תקנות החירום החדשות, במשטרה הודיעו כי חולקו עד כה 3,134 דו"חות לאזרחים שיצאו החוצה בניגוד לתקנות, מהם 1,022 דו"חות שחולקו היום. בנוסף לדו"חות הללו, חולקו 553 על שהייה במקום אסור, 249 לפעיל מקום או עסק בניגוד להוראות, 110 על הפרת חובת בידוד, ו-240 דו"חות על סירוב להוראה על התפזרות מהתקהלות. בסך הכל חולקו עד כה 4,323 דו"חות לאזרחים שהפרו את ההנחיות.

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים אסותא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה