מעניין

הניסים שבתוך הקורונה: הסיפורים המרגשים של האנשים שחלו בנגיף, והחלימו באורח נסי

בכל יום אנחנו שומעים בחדשות על עוד ועוד מקרי הידבקות ומוות מנגיף הקורונה הקטלני - אך בתוך כל הכאוס העולמי שנוצר, יש גם ניסים שמתרחשים בכל רגע. אותם צריכים לזכור, ועליהם מוכרחים להודות

אא

איטליה, ארה"ב, סין, ספרד, ישראל ומדינות נוספות מדווחות על סיפורים מופלאים של אנשים שנדבקו בנגיף, והצליחו לצאת ממנו ולהחלים - כנגד כל הסיכויים. לפניכם סיפורים אחדים, שיחממו את הלב באמת:

 

החולים שנרפאו הודות לתרופה נגד דלקת מפרקים

זה קרה באיטליה בתחילת חודש מרץ השנה. 

רופאים מבית החולים Cotugno שבנאפולי, איטליה, הצליחו לרפא שני חולי קורונה תוך יממה אחת בלבד - באמצעות תרופה לדלקת מפרקים. 

התרופה -  Tocilizumab שמה, קיימת כבר עשרות שנים בשוק, ומטפלת באנשים הסובלים משיגרון כמו גם כאלה שחוו תופעות לוואי של טיפול בשם  CAR-T cel. 

ב-11 במרץ כתב האונקולוג האיטלקי פאולו אסצ'יירטו מבית החולים 'פסקלה' בנאפולי דו"ח שהציע "לקבוע פרוטוקול לאומי לשימוש נרחב נגד הנגיף באמצעות תרופת דלקת פרקים נפוצה, שהראתה תוצאות מצוינות בקרב שני חולי נגיף קורונה".

לדבריו, התרופה הראתה יעילות נגד דלקת ריאות שנגרמת על ידי נגיף COVID-19, והוסיף כי אחד המטופלים כבר החלים לחלוטין ושוחרר לביתו בעקבות השיפור במצבו. 

נגיף הקורונה קטל עד כה למעלה מ-600 בני אדם באיטליה לבדה, ומספר הנדבקים טיפס והגיע ליותר מ-10,000. "בית החולים החל לטפל בשני חולים נוספים ביום שלישי, ויתחיל לטפל בעוד שניים ביום רביעי בעזרת התרופה", כתב אסצ'יירטו בדו"ח הרפואי שמילא. 

21 חולים מסין, ואישה חולה אנוש מארה"ב - נרפאו אף הם בזכות התרופה הזו. 14 חולי קורונה נוספים מ'ספינת הקורונה' יטופלו בעזרתה, כך על פי ה'דיילי מייל'. פריצת הדרך הזו העניקה אור בקצה המנהרה למדענים, שכן היא הגיעה זמן קצר לאחר שמדענים ביצעו ניסוי כושל של תרופה אחרת, ששימשה לטיפול בחולי HIV.

 

בריטניה: קשיש בן 99 נרפא מהנגיף

קשיש שנחשב לגיבור מלחמת העולם השנייה - הוא האדם המבוגר ביותר בבריטניה שהחלים מוירוס הקורונה, תוך שבוע בלבד מרגע שאובחן. 

בעוד חודשיים ימלאו לג'ק בואדן 99.

בואדן - רוקח בדימוס, הושם בבידוד ביום חמישי שעבר - כאשר הובהל לבית החולים עם חשש לזיהום במי השתייה שצרך. כשעבר את הבדיקה לזיהוי נגיף הקורונה, הודיעו לו הרופאים כי הבדיקה חיובית וכי הוא חולה בקורונה. 

ביום שני האחרון נשלח בואדן לביתו בבולטון שבאנגליה, כשהוא בריא ושלם. בנו מארק סיפר כי הרופאים שבדקו את אביו אבחנו אותו כנשא נגיף COVID-19. "לא יכולתי להאמין שזו התוצאה", סיפר מארק. "דיברתי עם אבי בטלפון והוא אמר: 'אני חושב שבאמת יש לי את הדבר האמיתי'".

החשש של בניו גבר כשהבינו שזה אכן רציני והוא הועבר לבידוד, אך איש לא האמין שתוך שבוע בלבד - ישוחרר בואדן מבית החולים לביתו, כשהוא עם תיאבון בריא ומרגיש נהדר. 

בתו של ג'ק, ג'ואן דרייסון, טוענת כי הסיבה שאביה הצליח לצלוח את הניסיון הזה כל כך מהר היא העובדה ש"הוא רוקח שהצליח להוכיח כי לתרופות שלו יש תכונות אנטי-ויראליות. אני מאמינה שזוהי הסיבה שהוא התאושש כל כך מהר. זה כמעט בלתי אפשרי שמישהו בגילו ייכנס לבית החולים וייצא באותו שבוע - כשהוא בריא ושלם", היא אומרת ומוסיפה: "הוא נחשב לפורץ דרך במלחמת העולם השנייה, וברור שגם עכשיו הוא פורץ דרך וממשיך את המגמה הזו".

 

איטליה: בת 95 החלימה באורח נסי - למרות שהרופאים אמרו נואש

על רקע עשרות טרגדיות מדי יום באיטליה - מתפרסם סיפורה מחמם הלב של סבתא בת 95, שלאחרונה החלימה מנגיף הקורונה, למרות התחזיות הפסימיות של הרופאים. 

עלמה קלרה קורסיני בת ה-95 מהעיר פנאנו שבמחוז מודנה - הובהלה לבית החולים בתחילת מרץ, לאחר שהראתה סימפטומים לנגיף הקורונה. 

בבית החולים עברה קורסיני בדיקה מקיפה שקבעה כי היא אכן נושאת את נגיף הקורונה, ולצורך הטיפול בה הוצרך הצוות הרפואי להתמגן באמצעות חליפות מיוחדות כמו גם מסכות פנים. אלא שלמרות התחזיות הפסימיות, תוך פחות מחודש וללא כל הסבר רפואי - הסבתא התאוששה לחלוטין ונרפאה "ללא טיפול אנטי-ויראלי", לדברי הצוות הרפואי. 

עלמה קלרה קורסיניעלמה קלרה קורסיני

בראיון לרשת החדשות האיטלקית 'גאזטה די מודנה' סיפרה הסבתא 'הצעירה', כפי שמכנה אותה הצוות הרפואי, כי היא בסדר. "אני מרגישה טוב. היו אנשים טובים שהקפידו ושמרו עליי היטב, ועכשיו הם ישלחו אותי הביתה".

עם זאת, מזלם של אלפי איטלקים אחרים לא שפר עליהם, ולמעלה מ-5470 מקרי מוות דווחו בה עד כה. 

 

ישראל: שלושה ישראלים ששהו על 'ספינת הקורונה' - החלימו כליל

כזכור, שלושת הישראלים נפשו על ספינת ה'דיימונד פרינסס' שעגנה ביפן, ושלושתם אובחנו עם נגיף הקורונה. אחת מהם טופלה בבית חולים ביפן, ושני הישראלים הנוספים חזרו לארץ והוכנסו לבידוד בבית החולים 'שיבא'. 

בבית החולים בטוקיו מחלימה ישראלית שאובחנה כחולה בקורונה, כששהתה על 'ספינת הקורונה' - עליה שהו ישראלים נוספים. 

כזכור, על ספינת התענוגות 'דיאמונד פרינסס', שעגנה ביפן והושמה תחת הסגר מיד עם התגלות החשש לנגיף - שהו שני ישראלים שנדבקו, מתוך 15 שהיו על הספינה. 

על פי הדיווחים, הן האישה והן בן משפחתה ששהה אף הוא על הספינה - נדבקו בנגיף, אך כאמור האישה החלימה ממנו וצפויה להשתחרר בימים הקרובים מאשפוז, בעוד בן משפחתה עדיין מאושפז. 

דובר המשפחה אליהו אליוביץ' סיפר היום (ג') כי האישה הוכנסה לבידוד בבית החולים בטוקיו מיד עם אבחון המחלה בגופה, ועברה סדרת בדיקות מחמירה. בימים האחרונים הודיעו הרופאים כי הבדיקות האחרונות שביצעה האישה יצאו נקיות, ואשפוזה נועד לתת לגופה מנוחה והחלמה מלאה, בטרם תחזור ארצה. 

בני משפחתה של האישה מודים לעם ישראל על התמיכה, החיזוקים והתפילות לשלום החולים, ומקווים שבקרוב כולם ישתחררו ויחזרו אל בתיהם כשהם בריאים ושלמים. 

 

איטליה: ניצול שואה בן 101 - החלים כליל מהנגיף

ניצול שואה בן 101 המתגורר בעיר רימיני שבאיטליה - החלים כליל מנגיף הקורונה שבו נדבק, ושוחרר מבידוד. הסיפור שלו הצליח לעורר הד תקשורתי והתרגשות רבה, היות וזוהי הפעם השנייה שבה הוא ניצל ממחלה קטלנית ומסוכנת. 

הפעם הראשונה הייתה זמן קצר לאחר מלחמת העולם השנייה, כאשר ניצול השואה - המוכנה מר פי - חלה בשפעת הספרדית, שנחשבה למחלה קטלנית ביותר. 

מר פי הצליח לנצח גם אותה וגם את נגיף הקורונה. 

לחצו כאן, לקריאת הסיפור המלא. 

 

סין: 171 בני אדם נרפאו בין היתר באמצעות הרפואה המסורתית 

רופאה צעירה בשם יאן הרונג (מכונה גם צ'ון לי) הפכה לכוכבת רשת לאחר שהחלה לשתף ברשתות החברתיות את ההתמודדות של הרופאים בסין עם הנגיף שהתפרץ והתפשט בה במהירות הבזק. 

בפוסט שפרסמה הרופאה באינסטגרם סיפרה כי "אני חייבת להיות בחזית ולעשות את מיטב יכולתי כדי סייע להילחם במגיפה. בינתיים נרפאו 171 מקרים של דלקת הריאות החדשה, והחולים מטופלים באמצעות רפואה סינית מסורתית וטיפולים סימפטומטיים אחרים. אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו לעשות עבודה טובה במניעה ובטיפול", כתבה. 

ארה"ב: שחקן ה-NBA הודיע כי החלים מהקורונה

מרכוס סמארט הוא שחקן שנחשב לכוכב גדול בקבוצת הכדורסל האמריקני NBA.

לפני כשבועיים פורסם בתקשורת האמריקנית כי סמארט אובחן עם נגיף הקורונה והוכנס לבידוד - אך פוסט שפרסם סמארט לפני ימים אחדים, הצליח להרגיע את מעריציו. 

בפוסט הודיע סמארט כי הוא החלים מהמחלה וחזר לשגרת חייו. "החלמתי מהקורונה כבר יומיים, קיבלתי את האישור ממחלקת הבריאות. תודה רבה לכולכם על המחשבות והתפילות", כתב והוסיף כי הוא מבקש מכולם להישאר בטוחים ולהיות ביחד. 

תגיות:נגיףהחלמהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה