חדשות בארץ

בתום יומיים: נתניהו ייצא מבידוד בשעה 21:00

נתניהו ייצא מהבידוד בתום החקירה האפידמיולוגית של פאלוך, וכעבור שבועיים מאז שנועד עמה. שלשום נבדק נתניהו ובני משפחתו האם נחשפו לנגיף

נתניהו ופאלוך, ב-3 במרץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו ופאלוך, ב-3 במרץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות הודיע היום (רביעי) לראש הממשלה בנימין נתניהו כי בשעה 21:00 הוא רשאי לצאת מהבידוד הביתי שאליו נכנס בעקבות הימצאותו בסביבת היועצת שלו לענייני חרדים ולכנסת, רבקה פאלוך, שאובחנה כחולה בנגיף קורונה. נתניהו ייצא מהבידוד בתום החקירה האפידמיולוגית של פאלוך, וכעבור שבועיים מאז שנועד עמה.

ביום ראשון בלילה נכנס נתניהו לבידוד לאחר שנודע כי פאלוך נדבקה בנגיף מבעלה, שמאושפז מאז סוף השבוע במצב קל בבית החולים. ביום שני יצאו בדיקות הקורונה של ראש הממשלה, משפחתו וצוותו, תקינות, אך הוחלט שהוא יוסיף לשהות בבידוד עד להחלטת משרד הבריאות ורופאו האישי באשר למשך הבידוד. ההחלטה התקבלה מרצונו עוד לפני סיום החקירה האפידמיולוגית של מומחי משרד הבריאות, ויחד עמו נכנסו לבידוד בני משפחתו, ראש הסגל, אשר חיון, הדוברת שיר כהן והדובר הפוליטי נאור יחיא.

נתניהו במסיבת העיתונאים מהבידוד, שלשום (צילום: לע"מ)נתניהו במסיבת העיתונאים מהבידוד, שלשום (צילום: לע"מ)

עם ההודעה על הידבקותה של פאלוך, נמסר מלשכת ראש הממשלה כי גורמי המקצוע במשרד הבריאות מבצעים חקירה אפידמיולוגית לעובדים בסביבת נתניהו ולאחר מכן יועברו הנחיות מסודרות. לפי הלשכה, ההערכה הראשונית היא כי אין צורך שראש הממשלה ישהה בבידוד מכיוון שלא היה במגע קרוב עם החולה ולא קיים עמו פגישה. כמו כן, מבדיקה ראשונית עלה כי השניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים.

ביום שני, במהלך הצהרה שנשא ממעונו בירושלים, אמר נתניהו כי "למרות שהבדיקות הרפואיות בענייני עדיין לא הסתיימו, החלטתי להיכנס לבידוד מרצון כדי לתת דוגמא אישית". הוא הוסיף: "הצלם נמצא במרחק של שישה מטר, והאיפור והשיער עשיתי בעצמי. לכן זה נראה ככה".

"אני ממשיך לעבוד מהבית", אמר ראש הממשלה. "קיימתי שיחת וידאו עם הרמטכ"ל כוכבי וראש המל"ל כדי להרחיב הטיפול במשבר הקורונה באמצעות פיקוד העורף וצה"ל על יכולותיו הרבות. ראש המל"ל והרמטכ"ל אמורים להגיש לי תכניות מפורטות בעניין. במקביל, קיימתי דיון כלכלי. במלחמה בקורונה איננו חוסכים כל מאמץ. מלכתחילה אמרתי לכם שעדיף להחמיר מאשר להקל".

תגיות:נגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה