חדשות בריאות

שר הבריאות ליצמן ורעייתו נדבקו בקורונה

מלשכת שר הבריאות נמסר, כי ליצמן ורעייתו חשים בטוב, וישהו בבידוד בהתאם להנחיות. בתום החקירה האפידמיולוגית, יימסרו הודעות כניסה לבידוד לכל מי ששהו בקרבתם בשבועיים האחרונים

ליצמן (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)ליצמן (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

שר הבריאות יעקב ליצמן ורעייתו אובחנו כחולים בקורונה. כך נמסר הלילה (חמישי) מלשכתו.

בהודעה שהוציאה הלשכה לתקשורת נאמר, כי השניים "מרגישים טוב, מטופלים כראוי וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

"כפי הנדרש, ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שתתבצע, יימסרו הודעות לכניסה לבידוד לאלו שנחשפו לקרבת השר ליצמן ורעייתו בשבועיים האחרונים". עוד נמסר, כי השר ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו עודכן בפרטים אודות הידבקותו של ליצמן. נתניהו יצא אמש מבידוד, לאחר שבתחילת השבוע התברר כי רבקה פאלוך, היועצת שלו לענייני חרדים ולכנסת, נדבקה בנגיף. ייתכן שכעת, בתום הבדיקה, ייאלץ ראש הממשלה להיכנס שוב לבידוד. ליצמן נפגש בתקופה האחרונה עם גורמים פוליטיים ומקצועיים רבים בהנהגת המדינה, ביניהם נתניהו, ראש המל"ל מאיר בן שבת, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ובכירים נוספים במשרד, שרים ומנכ"לים נוספים.

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, אישר הבוקר כי מצבו של ליצמן טוב. "הפעם האחרונה שהייתי איתו במגע היה ב- 12 במרץ, ולכן אני לא חייב בבידוד", אמר בריאיון לגלי צה"ל. "עם זאת, אנחנו מבררים מי כן בא איתו במגע".

גרוטו הוסיף, כי קצב העלייה בתחלואת הקורונה בארץ הינו איטי, אולם "צריך להיות עם האצבע על הדופק. לפי המודלים שלנו, מלבד בני ברק הצלחנו לעצור את העלייה המעריכית". בהתייחסו להנחיה החדשה ללבוש מסיכות במרחב הציבורי, הוא הבהיר כי המשטרה תאכוף אותה: "המסיכות יעילות בכך, שלפחות אדם שכבר נדבק לא יעביר את ההדבקה הלאה".

תגיות:משרד הבריאותיעקב ליצמןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה