חדשות בריאות

מניין קורבנות הקורונה עלה ל- 33: בני 90 ו- 77, עם מחלות רקע

במהלך הבוקר דווח על פטירתם של 5 חולי קורונה נוספים. על פי נתוני משרד הבריאות, מספר חולי הקורונה המאומתים בישראל עומד על 6,211

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 13:55)

בית החולים איכילוב בתל אביב הודיע בצהריים (חמישי) על פטירתו של חולה קורונה בן 90, שסבל ממחלות רקע רבות. בכך עלה מספרם של קורבנות הנגיף בישראל ל- 33.

שעה קלה קודם לכן מסר בית החולים ברזילי באשקלון על פטירתו של תושב העיר, בן 77, שנדבק בקורונה. בהודעת בית החולים צוין, כי החולה סבל ממחלות ממחלות רקע קודמות. הוא אושפז ב- 22 במרץ במחלקה המיוחדת לחולי קורונה. לאחר שמצבו הידרדר, הוא הועבר לפני מספר ימים ליחידה לטיפול נמרץ: "מזה כיומיים מצבו הוחמר מאוד, ולמרות טיפול בכל האמצעים האפשריים החולה נפטר".

במהלך שעות הבוקר דווח על פטירתם של 5 חולי קורונה נוספים. חולה בן 87 נפטר בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לאחר שפונה אתמול במצב אנוש מבית אבות בעיר. לפנות בוקר נפטר בבית החולים ברזילי חולה קורונה בן 78, שסבל ממחלות רקע. קודם לכן, נמסר מהמרכז הרפואי העמק כי גבר בן 77, חולה סיעודי עם מחלות רקע מורכבות, נפטר הלילה כתוצאה מסיבוכי הנגיף. בית החולים שיבא בתל השומר הודיע, כי אמש נפטר בן חולה 95 במחלקת פנימית ק' המטפלת בחולי קורונה. בבית החולים איכילוב בתל אביב נפטר אמש חולה בן 72, שסבל ממחלות רקע רבות.

על פי נתוני משרד הבריאות, המעודכנים לשעה 8:00, מספר חולי הקורונה המאומתים בישראל הגיע ל- 6,211. אתמול בבוקר עמד מספר החולים על 5,591. מנתוני התחלואה עולה כי מצבם של 107 חולים מוגדר קשה, מתוכם 83 מונשמים. 127 חולים נמצאים במצב בינוני, ומצבם של 5,659 מוגדר קל. מתחילת התפרצות הנגיף בישראל, 289 חולים החלימו באופן מלא.

עוד עולה מהנתונים, כי 735 מהחולים מאושפזים בבתי חולים, 3,659 נמצאים בטיפול בית, ו- 720 שוהים בבתי מלון. 871 חולים ממתינים להחלטה, האם לאשפזם או להמשיך את הטיפול בהם במסגרת הקהילה.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס לפני הצהריים לבידוד, לאחר ששהה בקרבתו של שר הבריאות יעקב ליצמן, שאובחן כחולה בקורונה. נתניהו ישהה בבידוד עד יום רביעי הבא, ערב חג הפסח. מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, וראש שירותי בריאות הציבור במשרד, פרופ' סיגל סדצקי, נכנסו אף הם לבידוד בעקבות אבחונו של ליצמן כחולה. גם ראש המוסד יוסי כהן, שנועד עם השר לפני כשבוע וחצי, נכנס לבידוד.

על רקע משבר הקורונה, שר הבריאות בן ה- 71 נפגש בתקופה האחרונה עם גורמים פוליטיים ומקצועיים רבים בהנהגת המדינה, ביניהם ראש המל"ל מאיר בן שבת, בכירים במערכת הבריאות, שרים ומנכ"לים. ביום חמישי שעבר הוא הגיע לכנסת, ובשעות אלו נבדק מי מבין חברי הכנסת בא עמו במגע.

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים ברזילי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה