חדשות בריאות

איציק אלרוב: "אין גורם פנים חרדי אחד שיכול לטפל במשבר כולו"

איציק אלרוב, יועץ תקשורת ואסטרטגיה, טוען כי ההסתה נגד הציבור החרדי נועדה להסיט את תשומת הלב מהכישלונות שהיו בהיערכות להתפרצות הקורונה, וקורא לליברמן וללפיד לחתור לאחדות

  • י"א ניסן התש"פ
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בימים האחרונים, הציבור החרדי נמצא תחת מתקפה איומה – ברשתות החברתיות, באמצעי התקשורת וגם בתקיפה מילולית ישירה של אנשי ציבור.

איציק אלרוב, יועץ תקשורת ואסטרטגיה, התראיין לאתר "חרדים 10" ודיבר על משבר הקורונה ועל משבר היחסים עם הציבור החרדי, זאת לאחר סרטון וידאו שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, בו פנה אל יו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד, ואל יו"ר "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, והתריע כי ממדי השנאה שנוצרו כנגד הציבור החרדי הפכו למסוכנים, וכי מדובר רק בעניין של זמן עד שיהיו מקרי אלימות של ממש כנגד חרדים. הוא פנה אליהם ביקש שיסבירו לציבור שכעת זו לא העת למחלוקת, וכי ינצלו את הכוח שבידיהם כדי ליצור שלום.

בראיון ל"חרדים 10" אמר אלרוב כי אנחנו נמצאים בתחילתו של המשבר מבחינת הציבור החרדי. גורמים בעלי אינטרסים, לדבריו, מנצלים את חוסר הזהירות של החרדים כדי להסיט אליהם את תשומת הלב מהכישלונות בהיערכות להתפרצות הקורונה. בנוסף, לדבריו, כיוון שהציבור החרדי תמיד היה סקפטי לגבי החלטות שלטוניות, הרי שרבים במיינסטרים החרדי – כמו במקומות רבים אחרים – לא התרגשו מהדיווחים, והמשיכו להתנהג כרגיל.

החברה החרדית אינה מקשה אחת, הוסיף אלרוב, ולכן אין גורם פנים חרדי אחד שיכול לטפל במשבר כולו. הניהול של האירוע צריך להיות מערכתי, כיוון ש"אין חבוש מתיר עצמו מבית האסורים", ויש צורך ביצירה של שיתופי פעולה עם גורמים שונים אשר מקובלים על כלל הציבור בישראל, כדי שכל הזרמים בציבור החרדי יקבלו את הדברים ויישמעו להוראות.

ההסתה כנגד הציבור החרדית, אמר אלרוב, מטרידה אותו מאד, והוא חושש כי תידרדר במהירות לאלימות כנגד הציבור החרדי. אך דווקא ליברמן ולפיד, שלא חשודים על אהדת המגזר החרדי, יכולים ממקומם להפחית את הלחץ שמוטל על הציבור החרדי ולהראות לתומכים שלהם שיש להיכנס לפרופורציות, ולראות שמרבית הציבור החרדי שומע להנחיות משרד הבריאות.

תגיות:חדשותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה