חדשות בריאות

הקורבן ה-48 מקורונה: אישה בת 98 עם מחלות מורכבות

מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-8,018 בני אדם, מתוכם 106 מונשמים ו-127 מאושפזים במצב קשה. מסםר המתים עלה הערב ל-46

הלוויה של חולה קורונה בירושלים, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הלוויה של חולה קורונה בירושלים, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

אישה בת 98 מתה היום (ראשון) בבית החולים שערי צדק לאחר שחלתה בקורונה. לפי בית החולים, החולה, שסבלה ממחלות רקע "מורכבות", הובאה אתמול על ידי מד"א במצב קשה מאוד ונפטרה לפני מספר שעות. בבית החולים חששו כי האישה חולה בנגיף, ומשכך היא טופלה בחדר מבודד על ידי צוות ממוגן ונלקחה בדיקה לקורונה, ובשעות הצהריים התקבלה תשובה חיובית. בכך, עלה מניין המתים בישראל ל-48.

נכון להבוקר, מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-8,018 בני אדם, מתוכם 106 מונשמים ו-127 מאושפזים במצב קשה. מבית החולים איכילוב נמסר כי גבר בן 68 שנדבק בקורונה החלים. בבית החולים אמרו כי החולה, יהודה דרור, נושם עצמונית, מתקשר עם סביבתו ויהיה החולה הראשון שיועבר ליחידה לשיקום נשימתי לחולי קורונה.

עד כה אובחנו 182 חולי קורונה חדשים במהלך השבת. העלייה החדה ביותר נרשמה בירושלים, עם 58 מאובחנים חדשים (עלייה של 4.5%). סך כול החולים בבירה עומד על 1,311. לצד זאת, בבני ברק אובחנו 26 חולים חדשים (עלייה של 2%), וכעת עומד מספר המקרים החדשים על 1,218.

בעקבות כך, דובר הכנסת הודיע כי החל ממחר עובדים שגרים בבני ברק לא יורשו להיכנס לכנסת. ההנחיה, שהתקבלה על ידי משרד הבריאות, כוללת "יועצים פרלמנטריים, אנשי משמר, עובדי סיעות ושאר בעלי תפקידים הפוקדים את הכנסת". בשל חוק החסינות, ההנחיה לא כוללת את חברי כנסת. לפי הודעת דובר הכנסת, "ההנחיה ניתנה לאור הסגר הקיים בעיר בני ברק ומתוך רצון שלא לפגוע בפעילות הפרלמנטרית במשכן".

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה