חדשות בריאות

עלה ל-55 מניין המתים מקורונה: ארבעה חולים מעל גיל 70 מחלות רקע

מספר החולים הכולל עומד על 8,611, מהם 141 במצב קשה ו-107 מונשמים. מאז התפרצות המחלה בישראל מתו 53 חולים – 5 מהם מאז אתמול בערב - ו-585 החלימו

פינוי חולה קורונה לשערי צדק, היום (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)פינוי חולה קורונה לשערי צדק, היום (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

בבית החולים שערי צדק הודיעו היום (שני) על מותם מקורונה של שני מטופלים: בן 77 עם מחלות רקע רבות ומורכבות, ואישה בת 91 עם מחלות רקע רבות. במרכז הרפואי איכילוב הודיעו גם על שני מתים נוספים בשעה האחרונה: בן 72 ובת 87. שניהם עם מחלות רקע רבות. בכך, עלה מניין המתים בישראל ל-55.

עוד נמסר מבית החולים כי נכון לעכשיו מאושפזים במחלקת הקורונה 96 חולים, מתוכם 11 מונשמים, 24 במצב קשה, 28 במצב בינוני והיתר במצב קל. במשרד הבריאות עדכנו הבוקר כי מספר החולים הכולל עומד על 8,611, מהם 141 במצב קשה ו-107 מונשמים. מאז התפרצות המחלה בישראל מתו 53 חולים – 5 מהם מאז אתמול בערב - ו-585 החלימו. לפי בית החולים אסף הרופא, שלושת החולים שמתו הלילה הם: בת 96 עם מחלות רקע; בן 80 עם מחלה סופנית; ובן 66 ללא מחלות רקע שסבל מבעיות לחץ דם וחווה קריסת מערכות בעקבות ההידבקות בנגיף.

סיוע הומניטרי ברצועה בעקבות התפרצות הנגיף (צילום: פלאש 90)סיוע הומניטרי ברצועה בעקבות התפרצות הנגיף (צילום: פלאש 90)

ברשות הפלסטינית דיווחו על 15 חולי קורונה חדשים, ובכך עלה מניין הנדבקים בגדה המערבית ל-240 בני אדם. בהודעת הממונה על הטיפול בנגיף במשרד הבריאות הפלסטיני, ד"ר כמאל אשח'רה, נאמר עוד כי ארבעה מהחולים מונשמים ומצבם של כל היתר מוגדר קל. ברצועת עזה אובחנו עד כה 12 בני אדם, שישה מתוכם כבר החלימו.

אשח'רה הוסיף כי חלק ממקרי הקורונה החדשים התגלו בבדיקות אקראיות שנעשו ברחבי הגדה, במה שעשוי ללמד כי מספר החולים האמיתי גדול הרבה יותר. הממשלה הפלסטינית אף הכריזה על היישובים בדו, קטנא, אלג'דירה וביתוניא כ"אזורים מסוכנים" וקראה למתגוררים בהם לא לצאת כלל מבתיהם.

לפי הרשויות הפלסטיניות, רבים מהחולים הם כאלה שבאו במגע עם ישראלים – פועלים שעבדו בישראל או קרובי משפחה שנדבקו מהם, ולפיכך הכפרים בעוטף ירושלים מוגדרים כאזורים מועדים ביותר להפצת הנגיף ברחבי הגדה.

תגיות:הרשות הפלסטיניתשערי צדקנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה