חדשות בריאות

הקורונה בישראל: 8,904 חולים, בהם 109 מונשמים

מניין חולי הקורונה בישראל עלה ל-8,904 – עלייה של 5.62% ביממה האחרונה. בין החולים, 140 מוגדרים במצב קשה, 109 מונשמים, 197 במצב בינוני ו-670 החלימו ושוחררו

ירושלים, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ירושלים, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הערב (שני) כי מניין חולי הקורונה בישראל עלה ל-8,904 – עלייה של 5.62% ביממה האחרונה. בין החולים, 140 מוגדרים במצב קשה, 109 מונשמים, 197 במצב בינוני ו-670 החלימו ושוחררו. שבעה בני אדם מתו מהווירוס מתחילת היום, בהם קשישה בת 90 מבית האבות משען בבאר שבע. בכך, עלה מספר המתים מבית אבות זה לשבעה. סך כול המתים בישראל עומד על 57.

מבית החולים בילינסון נמסר כי מצבו של חולה קורונה בן ה-48 שהיה מורדם ומונשם הידרדר. עוד נמסר כי מצבו מוגדר קריטי וכי הוא נמצא בסכנת חיים. צוות מפעילי מערכת לב ריאה ומנתחי חזה ולב חיברו את החולה למכונת אקמו, שמחליפה את פעולת הריאות. על פי בית החולים, הוא סובל ממחלות רקע.

ב'כאן חדשות' דווח הערב כי מנתונים של המרכז לבקרת מחלות של משרד הבריאות עולה כי כמעט 7% מהסובלים מתחלואה נשימתית (חום שיעול וקשיי נשימה) בישראל הינם חולי קורונה. מדובר בקפיצה של פי שלושה מהנתונים שפורסמו בשבוע שעבר (2.3%). עיקר תחלואת הקורונה שהתגלתה התרכזה בישובים: בני ברק, ירושלים ואלעד.

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה