טורים אישיים - כללי

נכון, לא הכל מושלם במגזר החרדי, אבל...

עיתונאים, היזהרו בדבריכם! הרב מנחם וייס, תושב העיר בני ברק, במילים היוצאות מהלב, בעקבות ההסתה הנוראה בכלי התקשורת נגד הציבור החרדי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אני תושב בני ברק מיום הולדתי, למעט 7 שנים בירושלים. ועוד 5 שנים בטבריה. לסיכום 46 שנה תושב גאה בעיר התורה והחסידות, עיר של גומלי חסדים, עיר שגדולי ישראל איוו למושב להם. החזון איש, הסטיפלר, הרבי מויזניץ האמרי חיים, הרב שך, ועוד רבים.

רבים מאוד מגדולי ישראל שיחיו איוו לגור בעיר: רבי שמעון בעדני, הרב מאיר מזוז, הרב חיים קניבסקי שגר בעיר זאת מיום היוולדו.

בני ברק היא העיר עם אחוזי הפשיעה הנמוכים בישראל זה 70 שנה, העיר עם אחוזי גירושין אפסיים, עיר שסגורה בשבת הרמטית מיום היווסדה, עיר שלומדים בה תורה יומם ולילה סביב השעון 24/7, עיר שרק בבית הכנסת המרכזי בעיר “איצקוביץ” מתפללים מידי יום עשרים אלף איש סביב השעון, עיר שרבבות לומדים בישיבות, פונוביז, סלבודקה, ברכת אפרים, ויזניץ, אורחות תורה, משכנות התורה, גור, אור דוד ועוד עשרות רבות, תורה בעמל יומם ולילה.

עיר שבו יושב איש החסד רבי אלימלך פירר בבנין החסד “עזרה למרפא” בני ברק, ומצודתו פרוסה על כל העולם כולו, עיר שבו יושב רבי חנניה צולק “עזר מציון” עם מפעל החסד המדהים ושלוחות לכל מדינת ישראל ולכל גוני הקשת.

עיר שעומדים הכן עשרות אמבולנסים 24 שעות שבת וחול, לקריאות עזרה. עיר שדואגת לכל משפחה נזקקת בעיר, ובכל הארץ ליתומים ואלמנות, ולמשפחות שנאבקות בחולי גוף ונפש, עיר שבה חמישה אולמות שמחה לחתונות ובר מצוות עומדות לרשות תושבי העיר ולכל תושבי הארץ, במחירי הקרן, ולאלמנות ויתומים חינם אין כסף. עיר שהמוסד “עלה” של בעל החסד הרב יהודה מרמורשטין, מוסד טיפולי לילדים בעלי צרכים מיוחדים, פגועי מח, שיתוק וכדומה שמתגוררים במוסד 24 שעות 365 יום בשנה, ומאות מתנדבים ומתנדבות מהעיר בני ברק מטפלים בחוסים מידי יום ביומו בהתנדבות מלאה, המוסד "עלה" נותן מענה לאוכלוסיה הפגועה ביותר מכל רחבי הארץ ללא הבדל דת, גזע, מין.

עיר שבה הקים הרב מונק את מפעלו “בית חם” תשושי נפש, והסובלים מחרדות ופחדים, ושאר מחלות הנפש עם צוות פסיכולוגים ופסיכיאטרים שעומדים לרווחת הציבור, עיר שיש בה את “רפואה וחיים”, המחלקת מידי יום ביומו אוכל לשוהים לצידם של החולים בבתי החולים תל השומר, בלינסון, מעייני הישועה, אסותא.

עיר שיש בה את ארגון “חברים לרפואה”, המחלק תרופות מצילות חיים ועוד ועוד.

סליחה מראש מאלו שלא כתבתי עליהם, עיר שיש בה תעשיה אדירה הייטק, מאות רואי חשבון מהמגזר החרדי, מאות עורכי דין מהמגזר החרדי נשים וגברים, רופאות ורופאים אחיות ואחים מהמגזר החרדי שמועסקים בבית החולים המקצועי ביותר “מעיני הישועה” שגם הוא נמצא בעירנו בני ברק. חיילי צה”ל בשירות קבע בדרגות קצונה ומעלה יש בעירנו, וגם מאות אזרחים עובדי צה”ל.

אלפי מורות ומורים בשירות חינוך ילדי ישראל, אין לנו עיתונאים בבני ברק, “אין לנו פרשנים בגרוש בערוץ 12 בשיטת מצליח”. יש לנו כיום רק את יגאל גואטה, תושב העיר ואיש ציבור ראש וראשון במעלה.

נכון, לא הכל מושלם יש מה לתקן במגזר החרדי אבל עליהום שכזה בעת הזאת לא מתאים, אני רוצה לציין כתושב העיר את פיקוד העורף, חיילים צדיקים העושים מלאכתם קודש למעננו, ומתקבלים באהבה ובשמחה, ובמאור פנים.

 

עיתונאים היזהרו בדבריכם!

הקורונה בעזרת השם תיעלם, והרבה בזכות התפילות של תושבי בני ברק לכל יושבי מדינת ישראל. ואז יבואו עיתונאים הגונים ועדיין יש כאלו, ויסקרו את בני ברק המדוברת כל כך, והכל יתהפך לכם בפנים, הם יגלו את העיר המדהימה, גם בתורה גם בדרך ארץ, גם מתפרנסים אלו מאלו, גם ילדים מחונכים, גם זוגות נשואים חיים באושר, גם מסתפקים במועט. בשנים האחרונות יש מנהג של סיורים בלילות חמישי של ציבור שאינו שומר תורה ומצוות ברחובות בני ברק, אלפים רבים ביקרו ועוד יבקרו בעירנו, שאלו אותם, איך התרשמו, איך קיבלו פניהם במאור פנים ובהכנסת אורחים, יש לציין לשבח שגם כיום שבני ברק מותקפת ע”י קומץ עיתונאים ממורמרים שמחפשים ריטינג להעלות קרנם, רוב העיתונאים הגונים ויוצאים למתקפת נגד, למען אחדות ואהבת ישראל ולרפואת חולי עמו ישראל.

חג פסח כשר, שמח ובריא!

תגיות:הרב מנחם וייסעיתונאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה