חדשות בריאות

אהרון סידמן בן ה-92 החלים מקורונה ויעשה את ליל הסדר בביתו

אהרון סידמן, שהתאשפז לפני שבוע בבית החולים סורוקה בעקבות דלקת ריאות חריפה, שוחרר אמש לביתו לאחר שהחלים מנגיף הקורונה. "כולנו התפללנו לשלומו. האמנו שהוא חזק", אמר יצחק בנו

(צילום: אלבום משפחתי)(צילום: אלבום משפחתי)
אא

אהרון סיידמן בן ה-92, שהיה מאושפז ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים לחולי קורונה בבית החולים סורוקה, השתחרר אמש לאחר שהחלים מנגיף הקורונה. סידמן פונה לפני שבוע לבית החולים בעקבות דלקת ריאות חריפה. לאחר בדיקות שנערכו נחשף כי הוא חלה בקורונה ואושפז במחלקה המיוחדת בבית החולים.

סידמן, תושב באר שבע, חש ברע לפני מספר שבועות ועל פי בדיקות דם שביצע עלה כי הוא סובל מדלקת ריאות חריפה. לאחר שפונה לבית החולים, הצוות הרפואי ערך לו צילום ובדיקה לקורונה. לאחר מספר שעות בחדר המיון התברר כי הוא נדבק בנגיף. גם אשתו בת ה-88 והמטפלת הסיעודית שלה נדבקו בנגיף אך לא פיתחו סימפטומים.

במהלך אשפוזו, ילדיו ונכדיו העבירו לו בקביעות תמונות משפחתיות שיחזקו אותו ויגרמו להחלמתו. סידמן תמיד היה לוחם, וכשהיה צעיר היה מתאבק. כשעלה ארצה, הוא עבד במפעל "חרסה" בבאר שבע. בנו, יצחק, אומר כי אביו הוא אדם חזק ובריא יחסית לגילו. הוא מספר כי במשך כמה שבועות שהה בביתו, אך התעקש לצאת לסופרמרקט לקנות מצרכים, וככל הנראה שם נדבק." במחלקה הזו אין וודאות, וכל הזמן הגענו והבאנו לו את הדברים שביקש. עוד תמונה של הנכדים, של הנינים, עוד ספר. כולנו התפללנו לשלומו. האמנו שהוא חזק", אמר יצחק בנו, והודה לצוות היחידה על הטיפול האיכותי והמסור באביו.

(צילום: דוברות סורוקה)(צילום: דוברות סורוקה)

ד"ר יפתח שגיא, רופא בכיר ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים לחולי קורונה בסורוקה אמר:"יש לנו הזכות לשחרר אדם בן 92 שהבריא מקורונה, לחגוג את חג החירות בביתו. הבשורה הזו מחזקת גם את המטופלים וגם את הצוותים המטפלים. אנחנו יודעים שהאוכלוסייה הפגיעה ביותר היא אוכלוסיית הקשישים. הם סובלים את התחלואה הגבוהה ביותר ונפטרים באחוזים הגבוהים ביותר. גם אם הם מגיעים במצב קל, המצב עלול להסתבך. אהרון שהה אצלנו כשבוע וקיבל את הטיפול המקובל, טיפול תמיכתי מלא וטיפול סוציאלי. הוא היה מוגבל בניידות וסייענו לו במהלך האשפוז. עם זאת הצליח לעבור את המחלה, והבדיקות האחרונות חזרו שליליות פעמיים כמתבקש, מה שאפשר לנו לשחרר אותו לביתו ולשמח אותו. כולנו מאחלים לאהרון ולכל עם ישראל ימים טובים ובריאים."

כאמור, סידמן השתחרר ביום שני לאחר שהחלים מהנגיף ותוצאות בדיקותיו נמצאו שליליות לקורונה. את ליל הסדר יחגגו בני משפחת סידמן כל אחד בביתו.

תגיות:חדשותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה