חדשות בריאות

אין שינוי במצבו של בוריס ג’ונסון: "נמצא בידיים טובות"

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הועבר אמש למחלקה לטיפול נמרץ בעקבות החמרה שחלה במצבו. מנהיגים ברחבי העולם הביעו הזדהות ושיגרו איחלו החלמה

ג’ונסון (צילום: שאטרסטוק)ג’ונסון (צילום: שאטרסטוק)
אא

במצבו של ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, לא חל שינוי. ג'ונסון, שאובחן לפני 11 ימים כחולה קורונה, הועבר אמש (שני) למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים סנט תומאס שליד הפרלמנט בלונדון, לאחר הידרדרות שחלה במצבו. שר החוץ דומיניק ראב, שמונה למחליפו הזמני של ג'ונסון, אמר כי ראש הממשלה "נמצא בידיים טובות".

ג'ונסון פונה שלשום לבית החולים, לאחר שלא חלה הטבה בתסמיני הנגיף, שכללו חום גבוה ושיעול. על פי הדיווחים מבריטניה, ככל הידוע הוא נמצא בהכרה. אחד מחברי הקבינט הבריטי, השר מייקל גוב, הבהיר בריאיון ל- BBC כי ראש הממשלה בן ה- 55 קיבל תמיכת חמצן, אך אינו מחובר למכונת הנשמה. הוא הוסיף, כי לשכת ראש הממשלה תדווח לציבור על כל שינוי במצב.

ראב, שהגיע הבוקר למעון ראש הממשלה בדאונינג 10, ניהל את הישיבה היומית של הממשלה לטיפול במשבר הקורונה. הוא הדגיש, כי יחד עם עמיתיו הוא יפעל ליישם את התוכניות של ג'ונסון להתמודדות מול הנגיף הקטלני. מארמון בקינגהאם נמסר, כי המלכה אליזבת' עודכנה על מצב בריאותו של ג'ונסון.

מנהיגים ברחבי העולם הביעו הזדהות עם ראש הממשלה החולה, ושיגרו איחולי הבראה. נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר כי  "כל האמריקנים מתפללים להחלמתו" של ג'ונסון, "חבר טוב מאוד שלי וחבר של האומה שלנו". נשיא צרפת עמנואל מקרון הביע את תמיכתו בג'ונסון, במשפחתו ובעם הבריטי "ברגע קשה זה".

תגיות:בריטניהבוריס ג'ונסוןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה