חדשות בריאות

הסגר המלא נכנס לתוקף: אלו המקומות שיוצבו מחסומים משטרתיים

מיקוד הפעילות האופרטיבית יתבצע בפריסה ארצית של כ-45 מחסומים בצירים המרכזיים, שייצרו רצף של חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני, יפעלו מאות ניידות ושוטרים שיבצעו סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ תוך ביצוע מחסומים מדלגים

מפת החסימות ברחבי הארץ (צילום: דוברות המשטרה)מפת החסימות ברחבי הארץ (צילום: דוברות המשטרה)
אא

במשטרת ישראל נערכים ליישום הגבלות התנועה החדשות, שנכנסו לתוקפן הערב (שלישי) בשעה 19:00, ויתעצמו מחר בשעה 15:00 עם הטלת עוצר מלא על כל יישובי ישראל. במסגרת היערכות אגף התנועה ייפרשו מחסומים בצירים מרכזיים על מנת למנוע מעבר בין יישובים, ומאות ניידות משטרה יאכפו את העוצר שיפוג ביום חמישי ב-07:00 בבוקר.  

לפי הודעת המשטרה, מיקוד הפעילות האופרטיבית יתבצע בפריסה ארצית של כ-45 מחסומים בצירים המרכזיים, שייצרו רצף של חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני, וזאת במטרה לאכוף את קיום התקנות וצו בריאות העם. לצד המחסומים, יפעלו מאות ניידות ושוטרים שיבצעו סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ תוך ביצוע מחסומים מדלגים, ויאתרו אזרחים שלא יפעלו על פי התקנות. "אנו מדגישים בפני הציבור להימנע ממפגש מיותר עם השוטרים שלא בהתאם לתקנות על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל", נמסר מאגף התנועה של המשטרה.

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, אמר בביקור שערך בצהריים בשכונת מאה שערים בירושלים כי "המשטרה קיבלה משימה בהיקף חסר תקדים". ממלא מקום המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, חתם על פקודת המבצע, לו יוקצו כ-30 אלף שוטרים, 1,400 חיילים וכ-300 פקחים.

בצהריים אישרה הממשלה את תקנות החירום החדשות לקראת חג הפסח, בהן נקבע כי החל מהיום בשעה 19:00 ועד יום שישי בשעה 6:00 ייאסר על אדם לצאת מהיישוב שבו הוא גר אלא לשם הצטיידות במזון, בתרופות או במוצרים חיוניים. בנוסף, החל מיום רביעי בשעה 15:00 ועד ליום חמישי בשעה 7:00 תיאסר הצטיידות במזון והזמנת משלוחים, וניתן יהיה לצאת מהבית רק למרחק של מאה מטרים. התחבורה הציבורית תושבת לחלוטין מהיום ב-20:00 ועד ליום ראשון בשעה 8:00.

תגיות:משטרת ישראלנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה