חדשות בריאות

שני קורבנות נוספים מהקורונה: בני 81 ו- 82, עם מחלות רקע

מניין הנפטרים מנגיף הקורונה בישראל עלה ל- 119, לאחר פטירתם של 2 בני אדם בבתי החולים וולפסון ושיבא. הסגר, עליו החליטה הממשלה, ייכנס לתוקף בשעה 17:00 ויימשך עד מחר ב- 5:00 בבוקר. אלפי שוטרים ייפרסו כדי לוודא כי עם צאת החג המאפיות יישארו סגורות, ועל מנת למנוע התקהלויות אסורות במרחב הציבורי

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בית החולים וולפסון בחולון דיווח בצהריים (שלישי) על פטירתו של חולה קורונה בן 82, שסבל ממחלות רקע. החולה אושפז לפני 3 ימים, ונפטר בשעות הבוקר. בכך עלה ל- 119 מספר הקורבנות בישראל כתוצאה מהנגיף.

מוקדם יותר הבוקר, נפטר בבית החולים איכילוב בתל אביב חולה קורונה בן 81, שסבל ממחלות רקע. בבית החולים שיבא בתל השומר נפטרה חולת קורונה בת 86, שסבלה ממספר מחלות רקע.

מנתוני תחלואת הקורונה של משרד הבריאות, המעודכנים לשעה 8:00, עולה כי מספרם של חולי הקורונה המאומתים בארץ עומד על 11,868. מצבם של 181 חולים מוגדר קשה, מתוכם 136 מונשמים. 168 חולים נמצאים במצב בינוני, ומצבם של 9,402 מוגדר קל. 2,000 חולים החלימו עד כה מהנגיף. 

הממשלה אישרה הלילה, בישיבה טלפונית, את התקנות החדשות לשעת חירום, במסגרתן יוטל – החל מהערב בשעה 17:00 – סגר כללי על הערים והיישובים שמרבית תושביהם יהודים. הסגר יימשך עד מחר בשעה 5:00 בבוקר, ובמהלכו ייאסר המעבר בין יישובים. המשטרה תגביר באופן משמעותי את פעילותה ברחבי הארץ, על מנת לאכוף את הסגר ואת הגבלות היציאה למרחב הציבורי. מחסומים, בידוקים וסיורים יוצבו בתוך הערים, ביציאה מהן ובמרחב הבין-עירוני.

שרי הממשלה החליטו, בנוסף, כי החל ממחר בשעה 19:00 ועד ליום חמישי בשעה 2:00 לא ניתן יהיה להפעיל מקומות למכירת מזון, למעט מרכולים. המאפיות בתחומי הסופרים והמרכולים יהיו סגורות בשעות אלו. משלוחי אוכל ימשיכו להיות מותרים. פעילות התחבורה הציבורית, שהופסקה אמש בשעה 20:00, תתחדש ביום חמישי בשעה 5:00 בבוקר.

לקראת צאת החג, ייפרסו אלפי שוטרים כדי לוודא כי המאפיות יהיו סגורות ולמנוע התקהלויות אסורות במרחב הציבורי או יציאת אזרחים בניגוד לתקנות. למבצע האכיפה יסייעו מאות חיילים ופקחים עירוניים. במקביל, יימשכו גם מאמצי האכיפה אחר חייבי בידוד וחולי קורונה מאומתים השוהים בביתם, וכן מאמצי האכיפה במקומות שנאסרו לשהייה של אזרחים (גני שעשועים, חופי ים ועוד) ובבתי עסק.

תגיות:משטרת ישראלנגיף הקורונהסגר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה