חדשות בעולם

ניו ג’רזי: 17 גופות נמצאו בבית אבות מקומי. כעת חוששים שמדובר בקורבנות קורונה

טלפון אנונימי שהתקבל במשרדי משטרת העיירה אנדובר שבניו ג'רזי, הצליח להפתיע את השוטרים: "יש גופה שמאוחסנת מתחת לסככה של בית האבות. תבדקו את זה בהקדם". ומה מצאו השוטרים בפועל?

אא

טלפון אנונימי שהתקבל במשרדי משטרת העיירה אנדובר שבניו ג'רזי, הצליח להפתיע את השוטרים: "יש גופה שמאוחסנת מתחת לסככה של בית האבות. תבדקו את זה בהקדם", אמר הקול שמבעד לטלפון. 

תוך שעה קלה נשלחה ניידת משטרה למקום, אך למה שיראו בדקות הקרובות שלאחר מכן - השוטרים לא היו מוכנים. "היו שם עוד 17 גופות שנערמו מתחת לסככה, שרק אז גילינו שהיא סוג של חדר מתים. בחלל שנבנה לאכלס עד ארבעה אנשים אוחסנו 17 אנשים, זה לא נתפס", אמר מפקד המשטרה אריק סי.דניאלסון. 

הגופות שנמצאו מצטרפות ל-68 מקרי מוות שנקשרו לאחרונה למתקן, מתוכם זוהו 26 אנשים שמתו בוודאות מנגיף הקורונה. סיבת המוות של 44 האנשים הנותרים עדיין בבדיקה. 

על פי הנתונים שמפרסמת כעת המשטרה המקומית, 41 אנשי צוות חלו בקורונה. "האתגר שיש לנו כעת עם כל בתי האבות במדינה הוא שברגע שמישהו אחד חולה, זה כמו אש בשדה קוצים", אומר דובר רשת בתי האבות במדינה ג'וש גוטהיימר. 

ממשפחות האנשים שהיו מאושפזים בבתי האבות הללו עולה תמונה עגומה, על פיה היחס המזלזל של הצוות כלפי המתים הוא רק שיקוף של היחס המזלזל שהיה להם כלפיהם, כשעוד היו בחיים. חקירה נפתחה כעת לבירור נסיבות מותם של האנשים האחרים, אך בד בבד עולה החשש כי מדובר בקורונה. 

תגיות:גופותניו ג'רזיקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה