חדשות בריאות

"נס רפואי": אלי ביר התאושש, וישוב לישראל

מייסד ונשיא "איחוד הצלה", אלי ביר, שנדבק בנגיף הקורונה, ינחת מחר בנתב"ג לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והיה מאושפז במשך כחודש בבית חולים במיאמי: "נס רפואי – בזכות התפילות, התקוות, הצלת חיים ומעשים טובים"

  • כ"ו ניסן התש"פ
אא

בחסדי שמיים: מייסד ונשיא "איחוד הצלה", אלי ביר, שנדבק בנגיף הקורונה, ישוב מחר (שלישי) לישראל לאחר כחודש ימים במהלכו היה מאושפז בבית חולים במיאמי.

ביר בן ה- 46 אינו סובל ממחלות רקע. בשל מצבו הקשה, הוא הורדם והונשם. לפני כשבוע וחצי דווח מבית החולים על התעוררותו. בעקבות התאוששותו, החליטו הרופאים בבית החולים לשחררו להמשך טיפול והשגחה רפואית בארץ. הוא יצא הערב (שעון ארה"ב) בטיסה מיוחדת, וצפוי לנחות בנתב"ג מחר בצהריים.

בארגון "איחוד הצלה" מגדירים את התאוששותו של ביר כ"נס רפואי", שהתרחש "בזכות התפילות, התקוות, הצלת חיים ומעשים טובים". הם קוראים להמשיך להתפלל עבור אליעזר יהודה בן חיה לרפואה שלמה, "ושישוב במהרה להוביל את הארגון להמשך עשייה בהצלת חיים ועזרה לאחר".

רעייתו של ביר, גיטי, שהתה בארץ עם ילדיהם בכל תקופת החרדה לגורלו של הבעל והאב. בריאיון ל"ישראל היום" היא הביעה את התרגשותה הרבה לקראת נחיתתו: "קשה לתאר את התחושה, זה פשוט לא נורמלי. היו ימים שאמרו לי שמצבו ממש קשה. בכל יום רואים בעיתון את מספר המתים וזה מאוד מפחיד, השם ישמור. אנחנו משפחה מאוד אופטימית, אז המשכנו לקוות ולהתפלל".

ביר תיארה את שיחתה הראשונה עם בעלה, שנערכה בערב שביעי של פסח: "הוא זיהה אותי ואת הילדים, זה היה מאוד מרגש. רקדנו, הדלקנו מוזיקה ועשינו לחיים. זה היה מטורף לגמרי".

"לקח לו זמן להבין מה קרה, שהעולם בסגר ושאנשים מסתובבים עם מסכות וכפפות, ושאין מטוסים או מלונות", הוסיפה ביר. "הוא היה בהלם, כמו חייזר שהגיע מעולם אחר. הוא חשב שהוא נרדם ליומיים, לא היה לו מושג. היינו צריכים לבשר לו, שאנשים שהוא הכיר נפטרו כתוצאה מהנגיף".

תגיות:אלי בירנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה