חדשות בריאות

"הלוויה קורעת לב": הרב טורצ’ין, שנפטר מקורונה, הובא למנוחות

הרב חיים אהרן טורצ'ין הותיר אחריו אלמנה ו- 14 יתומים, מתוכם זכה להשיא 5 בלבד. ההלוויה נערכה במתכונת מצומצמת, בשל הנחיות משרד הבריאות. מניין קורבנות הקורונה בישראל עלה ל- 182, לאחר פטירתה של חולה בת 100 בבית החולים קפלן

(קרדיט צילום: זק"א תל אביב)(קרדיט צילום: זק"א תל אביב)
אא

הרב חיים אהרן טורצ'ין זצ"ל, שנפטר הלילה (שלישי) כתוצאה מסיבוכי נגיף הקורונה, הובא בצהריים (שלישי) למנוחות בבית העלמין פוניבז' בבני ברק. מסע הלוויה יצא מביתו של המנוח בעיר, ונערך במתכונת מצומצמת ובהשתתפות בני המשפחה בלבד, לאור הנחיות משרד הבריאות. הרב בן ה- 48 עמד בראש ישיבת "אור יצחק-הגרנ"ט" בשכונת רמת שלמה בירושלים. הוא הותיר אחריו אלמנה ו- 14 יתומים, מתוכם זכה להשיא 5 בלבד. 

קמב"צ זק"א תל אביב, יחיאל גולדמן, סיפר: "זו הלוויה קורעת לב, משפחות מתמוטטות והבכי עד לב השמיים, אולי ירחם. אנחנו, כמתנדבי זק"א, עומדים בתווך ועושים עבודתנו במסירות נפש".

הרב טורצ'ין אושפז בתחילה בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, אך בעקבות הידרדרות במצבו הועבר לבית החולים איכילוב בתל אביב. מבית החולים נמסר, כי הוא לא סבל ממחלות רקע: "הוא היה מונשם במשך שבוע ואף היה על מכשיר אקמו, אך לצערנו חרף מאמצי הרופאים נאלצנו הלילה לקבוע את מותו. בית החולים משתתף בצער המשפחה".

(קרדיט צילום: זק"א תל אביב)

בתוך כך, תושבת רחובות בת 100 נפטרה במהלך הבוקר במחלקת הקורונה בבית החולים קפלן בעיר. בכך עלה ל- 182 מניין הקורבנות שגבה הנגיף הקטלני. מבית החולים נמסר, כי החולה סבלה ממחלות רקע שונות: "צוות המחלקה ליווה ברגישות רבה את בתה של הנפטרת, כדי להיפרד ממנה באופן מכובד, תחת מיגון מלא שסופק על ידי הצוות. בית החולים משתתף בצערה של המשפחה".

תגיות:הלוויהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה