חדשות בריאות

2 חולי קורונה נוספים נפטרו, בן 86 שהחלים מהנגיף אושפז במצב קשה

מספרם של החולים, שמצבם מוגדר קשה, ירד ביממה האחרונה ב- 8.1%. ירידה נרשמה גם במספר המונשמים. 5,334 חולים החלימו עד כה מהנגיף

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:22)

גבר בן 94 ואישה בת 74, שנדבקו בקורונה, נפטרו במהלך הלילה (חמישי) בבית החולים איכילוב בתל אביב כתוצאה מסיבוכי הנגיף. מבית החולים נמסר, כי השניים הגיעו ממרכז האלצהיימר ברמת גן. בכך עלה מניין קורבנות הקורונה בישראל ל- 191.

משרד הבריאות עדכן הבוקר, כי מספר הנדבקים המאומתים בנגיף עלה ל- 14,592. מספרם של החולים, שמצבם מוגדר קשה, ירד ביממה האחרונה ב- 8.1%, ועומד כעת על 136. ירידה של 3.6% נרשמה במספר החולים המונשמים – מ- 111 ל- 107.

עוד עולה מהנתונים, כי 112 חולים נמצאים במצב בינוני, ומצבם של 8,819 מוגדר קל. 5,334 חולים החלימו עד כה מהנגיף.

מתוך החולים, 6,207 נמצאים בטיפול ביתי, ו- 2,384 שוהים בבתי מלון. 21 חולים ממתינים להחלטה האם לאשפזם או להמשיך את הטיפול בהם במסגרת הקהילה.

בתוך כך, גבר בן 86 אושפז אמש במחלקת הקורונה של בית החולים פדה-פוריה. החולה, שהגיע מבית אבות בטבריה, שוחרר בסוף השבוע שעבר מהמחלקה לאחר ששתי בדיקות קורונה חזרו שליליות וניכרה הטבה במצבו. אתמול הוא הוחזר לבית החולים, כשהוא סובל מקשיי נשימה ומצבו מוגדר קשה.

מבית החולים נמסר, כי בדיקת קורונה נוספת שנערכה לחולה חזרה חיובית. הוא סובל מבעיות רקע רבות, והצוות הרפואי החליט להרדימו ולהנשימו. בפדה-פוריה מאושפזים 2 חולים נוספים שמצבם מוגדר קשה, 5 במצב קל וחולה אחד שמצבו מוגדר בינוני.

תגיות:בית החולים איכילובנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה