חדשות בריאות

שיפור במצב חולת הקורונה שיולדה בניתוח קיסרי

החולה בת ה- 27 יולדה בתחילת השבוע בבית החולים זיו בניתוח קיסרי, לאחר שחלה הידרדרות במצבה. מצבה מוגדר עדיין קשה, אך היא נגמלה מהנשמה ומתקשרת עם סביבתה

בית החולים זיו בצפת (צילום: David Cohen/Flash90)בית החולים זיו בצפת (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

במצבה של חולת הקורונה בת ה- 27, שיולדה בתחילת השבוע בניתוח קיסרי, חל שיפור. כך נמסר הבוקר (חמישי) מבית החולים זיו בצפת, בו היא מאושפזת.

בעקבות צילום חזה שבוצע ליולדת, ממנו עלה השיפור במצבה, היא נגמלה הבוקר מהנשמה. מצבה מוגדר עדיין קשה, אך היא נושמת כעת בכוחות עצמה, עירנית ומתקשרת עם סביבתה. בעלה, שנדבק אף הוא בקורונה, מאושפז בבית החולים במצב קל.

כזכור, החולה אושפזה בשבוע שעבר במחלקת ההתפרצות לחולי קורונה, כשהיא בשבוע ה- 32 להריונה. בשל הידרדרות שחלה במצבה, היא הורדמה והונשמה, וצוות הרופאים החליט לבצע ניתוח קיסרי. בסיום הניתוח, נולד תינוק במשקל 2.400 ק"ג, והוא הועבר לפגייה להמשך טיפול.

משרד הבריאות עדכן הבוקר, כי מניין קורבנות הקורונה בישראל עלה ל- 191, לאחר שגבר בן 94 ואישה בת 74, שנדבקו בנגיף, נפטרו במהלך הלילה בבית החולים איכילוב בתל אביב. מספר הנדבקים המאומתים עומד על 14,592. מספרם של החולים, שמצבם מוגדר קשה, ירד ביממה האחרונה ב- 8.1%, ועומד כעת על 136. ירידה של 3.6% נרשמה במספר החולים המונשמים – מ- 111 ל- 107.

בתוך כך, גבר בן 86 אושפז אמש במחלקת הקורונה של בית החולים פדה-פוריה. החולה, שהגיע מבית אבות בטבריה, שוחרר בסוף השבוע שעבר מהמחלקה לאחר ששתי בדיקות קורונה חזרו שליליות וניכרה הטבה במצבו. אתמול הוא הוחזר לבית החולים, כשהוא סובל מקשיי נשימה ומצבו מוגדר קשה.

מבית החולים נמסר, כי בדיקת קורונה נוספת שנערכה לחולה חזרה חיובית. הוא סובל מבעיות רקע רבות, והצוות הרפואי החליט להרדימו ולהנשימו. בפדה-פוריה מאושפזים 2 חולים נוספים שמצבם מוגדר קשה, 5 במצב קל וחולה אחד שמצבו מוגדר בינוני.

תגיות:יולדתנגיף הקורונהבית החולים זיו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה