חדשות בריאות

עלה ל-14,882 מספר חולי הקורונה בישראל, 193 נפטרו; התייצבות במספר המונשמים

יחידת ההסברה של משרד הבריאות החלה בגל כרוזים בכל ריכוזי האוכלוסייה החרדית בארץ, על פסיקתו של הרב חיים קנייבסקי מאמש. על פי הפסיקה המעודכנת, בשל חומרת המצב אין לקיים טבילת שחרית, אין לקיים מניין שלא לפי ההוראות, ומותרת נשיאת מסכה בשבת במרחב הציבורי, ללא חשש איסור טלטול בשבת

שוק מחנה יהודה בירושלים, השבוע (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)שוק מחנה יהודה בירושלים, השבוע (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות הודיע היום (שישי) כי מספר חולי הקורונה עלה ל-14,882 – עלייה של 2% ביממה האחרונה. מספר המונשמים, 107 חולים, נותר ללא שינוי. 5,685 מהנדבקים החלימו ושוחררו לבתיהם. מספר המתים עלה ל-193.

בד בבד, במשרד עדכנו בצהריים כי מספר בדיקות הקורונה שנערכו היום הוא 12,802, עלייה של 900 מאתמול. אתמול הודיעו משרדי הביטחון והבריאות כי חתמו על הסכם עם חברת "מיי הריטג'" לביצוע 10,000 בדיקות קורונה ביום. החברה תקים מעבדת בדיקות, מבוססת על ציוד של החברה הסינית BGI.

במשטרה מסרו כי חילקו ביממה האחרונה כ-1,061 דוחות על הפרת הנחיות משרד הבריאות. הדוחות שחילקו היו על אי חבישת מסיכה או נשיאה, הפרת חובת בידוד, יציאה למרחב הציבורי בניגוד לתקנות, סירוב להוראה על התפזרות מהתקהלות, פתיחת עסק או חנות בניגוד לתקנות, שהייה במקום אסור וקיום תפילה בניגוד לתקנות.

מחאת האומנים אמש, בכיכר רבין (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)מחאת האומנים אמש, בכיכר רבין (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

יחידת ההסברה של משרד הבריאות החלה בגל כרוזים בכל ריכוזי האוכלוסייה החרדית בארץ, על פסיקתו של הרב חיים קנייבסקי מאמש. על פי הפסיקה המעודכנת, בשל חומרת המצב אין לקיים טבילת שחרית, אין לקיים מניין שלא לפי ההוראות, ומותרת נשיאת מסכה בשבת במרחב הציבורי, ללא חשש איסור טלטול בשבת.

הממשלה אישרה היום את תוכניתו של שר האוצר משה כחלון לסיוע למשק לשנת 2020. ההוצאה בגין הקורונה בשנת 2020 צפויה להיות בהיקף של מעל 50 מיליארד ש"ח. גובה התכנית הכללית עומד על סך של 80 מיליארד שקל.

תכנית הסיוע הכלכלית כוללת 4 רבדים: מענה מידי (בריאותי ואזרחי), רשת ביטחון סוציאלית, סיוע להמשכיות עסקים והאצה. הנתח שאושר כולל רכיבים מכל ארבעת הרבדים.

התכנית כוללת בין השאר כ-10 מיליארד שקל למשרד הבריאות, כ-3.8 מיליארד שקל לעצמאים, 2.3 מיליארד שקל בעבור מענק פסח, 2.25 מיליארד שקל לפתרונות אשראי, 2.6 מיליארד שקל הנחות בארנונה לעסקים ו-0.2 מיליארד שקל בעבור שיפור השירות לאזרח באמצעות דיגיטציה. לפי ההודעה, "לאחר אישור התכנית בממשלה התכנית תונח על שולחן הכנסת. כל שינוי בתכנית בהיקף העולה על 15% יהיה כפוף לאישור של ועדת הכספים של הכנסת".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה