חדשות בעולם

האם בבית הלבן כבר יש חיסונים לקורונה? פליטת פה של כתב, מרעידה את התקשורת 

פליטת פה של איש תקשורת אמריקני - מסעירה את התקשורת האמריקנית, ובעיקר את אוהבי תאוריות הקונספירציה. אז מה עומד מאחוריה, והאם נכון הדבר שארה"ב מחזיקה במלאי של חיסונים וכבר חיסנה את כל אנשי הבית הלבן - מבלי לגלות זאת לעולם?

אא

פליטת פה של איש תקשורת אמריקני - מסעירה את התקשורת האמריקנית, ובעיקר את אוהבי תאוריות הקונספירציה. 

התקרית התרחשה בבית הלבן, זמן קצר לפני מסיבת עיתונאים שהייתה אמורה להיות במקום ואף שודרה בשידור חי ברשת.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות והפך חיש קל לויראלי - נראים כתב חדשות רשת FOX News ג'ון רוברטס וצלם רשת ה-New York Times דאג מילס,  בזמן ההתארגנות לאירוע, כשאחד מהם פונה לחברו ואומר לו: 'זה בסדר, אתה יכול להסיר עכשיו את המסכה שלך'. ובתגובה עונה לו חברו: 'ממילא את כולם פה חיסנו'. פליטת הפה הזו היא שגרמה לקונספירטורים שונים לעוט על הטרף, ולטעון כי ארה"ב מחזיקה בידה חיסונים לקורונה, אך מסתירה זאת מעיני העולם. 

רבים אמרו כי מדובר בפייק ניוז, בסוג של בדיחה - אך נדמה שאת הקונספירטורים זה לא כל כך משכנע. "מה זה אמור להביע כשהוא אומר 'כולם פה כבר קיבלו חיסון?', שאל אחד הגולשים וטען כי מדובר בהדלפה מכוונת. "האם זה אומר שיש כבר חיסון לנגיף הקורונה?', שאלה תגובה אחרת. 

אמנם טרם נמצא חיסון לנגיף, אך לפני כשבועיים כזכור, הודיע נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כי בכוונתו להתחיל לנסות על חולי קורונה את התרופה Remdesivir, שנבדקה במרכז הרפואי של אוניברסיטת נברסקה ונוסתה בעבר כטיפול לחולי אבולה, מארס וסארס. בד בבד נערכים במכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות וכן במכוני בריאות שונים בסין - מחקרים קליניים על תרופה זו.

העומד בראש המחקר הלאומי לבריאות אמר כי "החל ניסוי קליני להערכת בטיחותה ויעילותה של התרופה האנטי-ויראלית, בקרב מבוגרים המאובחנים כחולים בנגיף הקורונה".

צפו כאן בסרטון המדובר:

 

תגיות:חיסוןפליטת פההבית הלבןקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה