חדשות בארץ

דיווח בסוריה: ישראל תקפה יעדים בדרום המדינה

הטלוויזיה הסורית דיווחה, כי מסוקי קרב ישראליים שיגרו מספר טילים לעבר יעדים בדרום המדינה. זו התקיפה החמישית בתוך חודש, המיוחסת לישראל

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
אא

הטלוויזיה הסורית דיווחה הלילה (בין חמישי לשישי), כי מסוקי קרב של חיל האוויר הישראלי שיגרו מספר טילים מרמת הגולן לעבר יעדים בדרום סוריה.

על פי הדיווח, נגרם נזק אולם לא היו נפגעים. מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, ארגון המזוהה עם האופוזיציה הסורית, מסר כי המתקפה כוונה נגד עמדות של צבא סוריה והמיליציות האיראניות בתל אחמר, דרומית לקוניטרה, ובמערב מחוז דרעא. מדובר בתקיפה החמישית במספר בתוך חודש, המיוחסת לישראל.

בתחילת השבוע דיווחה התקשורת הסורית, כי סוללות ההגנה האווירית של צבא סוריה הופעלו כדי להדוף תקיפה ישראלית באזור דמשק. מקור צבאי מסר לסוכנות, כי מטוסי קרב ישראליים שיגרו מספר טילים מהמרחב האווירי של לבנון לעבר שטח סוריה, וכי רובם יורטו בטרם הגיעו למטרותיהם. מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח מאוחר יותר, כי 7 בני אדם נהרגו בתקיפה, מתוכם 4 חמושים, לוחמי המיליציות הנאמנות לאיראן ולחיזבאללה. התקשורת הממסדית דיווחה על 3 אזרחים הרוגים ו- 4 פצועים, תושבי העיירות אל-עאדליה וחג'ירה.

בשבוע שעבר דיווחו כלי תקשורת בסוריה, כי מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו יעדים באזור העיר תדמור, מזרחית לעיר חומס. מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם מסר, כי המתקפה כוונה נגד יעדים של המיליציות האיראניות במדבר תדמור. בהמשך עדכן המרכז כי 9 חמושים, הנאמנים למשטר הסורי, נהרגו בתקיפה. בסוף חודש מרץ דווח בסוריה על מתקפה ישראלית שכוונה נגד יעדים שונים באזור חומס, ביניהם שדות התעופה הצבאיים א-שעיראת ו-T4.

תגיות:טיליםסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה