חדשות בריאות

בלי מדידת חום לאורחים ומשפחות גרעיניות בלבד: ענף הצימרים חוזר

במתווה שאושר על ידי משרד הבריאות נקבע על איסור הפעלת מתקני מים המצויים במתחם הציבורי, ובכלל זה בריכות, מתקני ספא, ג'קוזי, קולרים פינות קפה וכל מתקן מים אחר. כן נאסרה הפעלתו של כל מתקן פעילות ציבורי כגון מועדון ילדים, מתקני משחקים, מועדון הופעות וכדומה

אתר תיירות בכפר עציון (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)אתר תיירות בכפר עציון (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

משרד התיירות פרסם הערב (ראשון) את המתווה לחזרתו המדורגת של ענף המלונות והצימרים, שנסגר בשל תקנות החירום במאבק נגד התפשטות הקורונה. במסגרת המתווה, שאושר על ידי משרד הבריאות, בעלי הצימרים לא יצטרכו למדוד חום לאורחים, אולם בכל הקשור לתהליך הקבלה ולזמן השהייה, נקבע כי כל האורחים יידרשו למלא ולחתום על הצהרת בריאות בזמן הקליטה במתקן האירוח ומידי יום במשך זמן השהייה.

צימרים שאושרו יכללו רק עד 10 יחידות אירוח, צמודות קרקע בנות קומה אחת (אפשר שיכללו גלריה פנימית בתוך חלל היחידה), והן בלבד תשמשנה לאירוח על פי הנחיות אלה. שימוש ביחידות בקומה שניה יתאפשר רק במקרים בהם קיימת כניסה ייעודית ונפרדת לכל אחת מיחידות האירוח שאינן צמודות קרקע.

בנוסף, פתחי הכניסה ליחידות האירוח מופרדים זה מזה במרחק של לפחות 2 מטרים, היחידות כוללות חדר שינה אחד או יותר, שירותים, חדר רחצה ומטבחון ויכולות לתפקד באופן אוטונומי, ללא תלות בשטחי ציבור נוספים. כמו כן הכניסה ליחידות האירוח היא ישירה מהחוץ ואינה דרך מסדרון מקורה הסגור מכל צדדיו או דרך אולם לובי ראשי.

יוצבו מחיצות פרספקס על דלפק הקבלה ובכל נקודה אחרת בה מתקיים מפגש קבוע בין צוות העובדים לבין האורחים, על מנת למנוע מגע ישיר. צוות העובדים יעבוד בהרכב קבוע ויעבור מדי יום בדיקה יומית של חום הגוף ויחתום על הצהרת בריאות.

נקבע על איסור הפעלת מתקני מים המצויים במתחם הציבורי, ובכלל זה בריכות, מתקני ספא, ג'קוזי, קולרים פינות קפה וכל מתקן מים אחר. כן נאסרה הפעלתו של כל מתקן פעילות ציבורי כגון מועדון ילדים, מתקני משחקים, מועדון הופעות וכדומה.

בכל יחידת אירוח תותר לינה של משפחות גרעיניות בלבד או אנשים שלנו ביחד לפחות 14 ימים לפני ההגעה לצימר. קבלת הזמנות תעשה באמצעות הטלפון בלבד, והתשלום רק על ידי כרטיס אשראי.

שר התיירות יריב לוין מסר: "אני מברך על אישור ההמלצות אשר יביאו לפתיחת הצימרים. זוהי בשורה לאלפים רבים של בעלי עסקים ועובדים אשר יוכלו לשוב ולהפעיל את הצימרים לאירוח".

תגיות:תיירותצימריםנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה