חדשות בריאות

המורה נדבקה בקורונה – בית הספר נסגר

על פי הדיווח בחדשות 13, מורה בבית ספר לחינוך מיוחד במודיעין עילית אובחנה כחולת קורונה, ובית הספר סגר את שעריו. משרד החינוך הגיע להסכמות עם משרד האוצר והשלטון המקומי על הפעלת מערך ההסעות במערכת החינוך

אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)
אא

מורה בבית ספר לחינוך מיוחד במודיעין עילית אובחנה כחולת קורונה, ועקב כך בית הספר נסגר. כך פורסם בצהריים (שני) בחדשות 13.

על פי הדיווח, בעלה של המורה – הנמצא בבידוד – חש ברע. בשל כך, היא עברה בדיקת אבחון לקורונה שאימתה כי נדבקה בנגיף. בעקבות האבחון, ולאור העובדה שהמורה באה במגע קרוב עם תלמידים, סגר בית הספר את שעריו ביום חמישי האחרון.

בתוך כך, משרד החינוך, משרד האוצר והשלטון המקומי הגיעו היום להסכמות על הפעלת מערך ההסעות בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד במתכונתו החדשה. בעקבות ההחלטה, החל ממחר, ובאופן הדרגתי, יוכלו תלמידי כיתות א'-ג', י"א וי"ב בחינוך הרגיל, וכן תלמידי החינוך המיוחד (הלומדים במוסדות החינוך המיוחד, בכיתות החינוך המיוחד בבתי הספר הרגילים והתלמידים המשולבים) להמשיך ולממש את זכותם לשירותי הסעה אל מוסדות החינוך. ההסעות יינתנו לתלמידים שהוגדרו זכאים לכך לפני תחילת משבר הקורונה.

על פי הסיכומים שהושגו, מערך ההסעות יופעל בהתאם להנחיות של משרד הבריאות. כל הסעה תכיל עד 50% ממספר הנוסעים המורשים להסעה, כפי שמופיע ברישיון הרכב. כמו כן, ההסעה תפעל בהתאם לכללי הזהירות וההיגיינה הנדרשים.

שר החינוך, הרב רפי פרץ, הביע סיפוק מהשגת הפתרון בסוגיית ההסעות: "בימים הקרובים אמשיך לפעול ביתר שאת, יחד עם משרדי הממשלה והשלטון המקומי, על מנת שנפתח את כלל מערכת החינוך בצורה מיטבית". מוקדם יותר הבוקר, אמר השר – בריאיון לחדשות הבוקר בערוץ 12 – כי אם לא יהיו שינויים בתחלואה, מערכת החינוך תיפתח במלואה ב- 1 ביוני.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, אמר: "אנחנו נחושים להמשיך, לדחוף ולהניע את מערכת החינוך קדימה לקראת שגרה, ובתוך כך להשלים את המשימות החינוכיות שעל סדר היום. הבוקר הסדרנו את מערך ההסעות, והחל מהימים הבאים נאפשר לתלמידים הזכאים להגיע באופן מוסדר אל מוסדות החינוך. נמשיך לדאוג ולהבטיח את המעטפת החינוכית הנדרשת לילדי החינוך המיוחד, ובד בבד להמשיך לחתור להשבתם של יתר התלמידים שלנו אל הלימודים".

תגיות:מערכת החינוךנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה