חדשות בארץ

שר הביטחון אישר: "אור ירוק לבניית אלפי יחידות דיור חדשות באפרת"

שר הביטחון נפתלי בנט אישר את הרחבתה של המועצה המקומית אפרת בכ- 1,100 דונם. ההחלטה תאפשר להקים כ- 7,000 יחידות דיור חדשות. ראש המועצה המקומית אפרת, עודד רביבי: "רגע חשוב במסע של 20 שנה"

אפרת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)אפרת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

שר הביטחון נפתלי בנט אישר היום (רביעי) את הרחבת המועצה המקומית אפרת שבגוש עציון בכ- 1,100 דונם. ההחלטה תאפשר לבנות אלפי יחידות דיור חדשות ביישוב, שמספרן – על פי גורמי המקצוע – מוערך בכ- 7,000. עובדה זו תאפשר את הגעתם של תושבים חדשים ואת המשך התרחבות היישוב כחיזוק משמעותי לגוש עציון רבתי.

מלשכת שר הביטחון נמסר, כי "האישור התקבל לאחר השלמת ההליכים המשפטיים שנדרשו, והנחיית השר את הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש ביהודה ושומרון לתת הרשאה לתכנון. החלטת השר מעניקה למעשה הרשאה למשרד השיכון לתכנון בשטחי 'גבעת העיטם', המצויים בתחום השיפוט של המועצה המקומית אפרת".

השר בנט אמר: "מוקדם יותר היום נתתי אור ירוק לאלפי יחידות דיור חדשות באפרת שבגוש עציון. הנחיתי את מערכת הביטחון להמשיך לחזק את ההתיישבות באופן נחוש. אסור להפסיק לרגע את תנופת הבנייה בארץ".

ראש המועצה המקומית אפרת, עודד רביבי, הגיב על הודעתו של בנט: "אנחנו מציינים היום רגע חשוב במסע של 20 שנה, במהלכו עברנו שלל גורמים מקצועיים פוליטיים ומשפטיים כדי לקבל את האישורים המתאימים ב'גבעת העיטם', ובכלל זה הליך שנמשך כעשור בבית המשפט העליון. אפרת הפכה לאורך השנים ללב הפועם בגוש עציון, והיא שמחה על האמון שמביעה בה ממשלת ישראל בהובלת ראש הממשלה נתניהו על היכולת להתרחב, לבנות ולהמשיך לקלוט עולים, זוגות צעירים ובעלי משפחות שמבקשים יישוב איכותי סמוך לירושלים".

תגיות:אפרתנפתלי בנטגוש עציון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה