חדשות בארץ

שוב תקלה באתר רשות המסים: 30 אלף נרשמים ייאלצו להירשם מחדש

במסרון שנשלח לעשרות אלפי הנרשמים מאז שעות הבוקר נכתב כי בשל תקלה בקליטת הנתונים, על המשתמשים להגיש שוב את הבקשה למענק. זו הפעם השנייה השבוע שנמצאות תקלות באתר, ששלשום נמנעה הכניסה אליו בשל עומס משתמשים, לאחר שעד כה הצליחו 120 אלף איש להירשם למערכת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

30 אלף עצמאיים שנרשמו היום (חמישי) לאתר רשות המסים על מנת לקבל את המענק שהובטח להם, נדרשו להשלים שוב את תהליך ההרשמה בעקבות תקלה. זו הפעם השנייה השבוע שנמצאות תקלות באתר, ששלשום נמנעה הכניסה אליו בשל עומס משתמשים, לאחר שעד כה הצליחו 120 אלף איש להירשם למערכת.

במסרון שנשלח לעשרות אלפי הנרשמים מאז שעות הבוקר נכתב: "שלום, בשל תקלה בקליטת הנתונים, לצערנו עליך להגיש שוב את הבקשה למענק. מתנצלים על אי הנוחות".

ברשות המסים הסבירו כי "בבקרת איכות שנערכה זיהינו 30 אלף איש שנכנסו למערכת ולא תועדה הפעילות שלהם". לטענת הרשות, התקלה תוקנה מיידית והרשות פנתה אליהם בהודעה על מנת שימלאו שוב את הבקשה לתביעה, כדי לא לעכב את העברת הכספים אליהם. עוד הדגישו כי אותם מקרים לא נכללו בנתונים שפורסמו על מספר הזכאים, שכן התביעה לא נקלטה. בהודעה נאמר כי עד כה אושרו כבר 130 אלף בקשות שהמענקים עבורם יועברו לחשבונות הבנק של הזכאים "מחר וביום ראשון".

השבוע הודיעה רשות המסים על תחילת תשלום הפעימה השנייה של המענק לעצמאים שנפגעו במשבר הקורונה. לפעימה השנייה אמורים להיות זכאים כ-500 אלף עצמאים, והעלות הכוללת של התוכנית מוערכת ב-2.8 מיליארד שקל. הגשת הבקשות הייתה אמורה להיפתח כבר ביום ראשון האחרון, למשך 70 יום. שכירים בעלי שליטה בחברת מעטים זכאים גם הם למענק, אבל הם יוכלו להגיש תביעה רק מ-18 במאי.

ביום שני התחייב יו"ר הרשות, ערן יעקב, כי האתר יקלוט את הבקשות תוך 24 שעות, אולם רק ביום רביעי לפנות בוקר ניתן היה להירשם, כאשר עד אז נתקלו רבבות משתמשים בתקלות ובהודעות המדווחות על עומס חריג של המערכת.

תגיות:רשות המסיםקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה