חדשות בריאות

מניין קורבנות הקורונה עלה ל- 240

מספר הנדבקים המאומתים בנגיף עלה ל- 16,381, מתוכם החלימו 10,873. מצבם של 83 חולים מוגדר קשה, מתוכם 68 מונשמים. ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות ליצמן מינו את פרופ' נמרוד מימון לעמוד בראש תכנית "מגן אבות ואמהות", המרכזת את הטיפול במשבר הקורונה בתי האבות

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הערב (חמישי) על פטירתו של חולה קורונה נוסף במהלך היום. בכך עלה מניין הקורבנות שגבה הנגיף הקטלני ל- 240.

במהלך היום נוספו 42 בני אדם לרשימת הנדבקים המאומתים, ומספרם הכולל מאז תחילת ההתפרצות עלה ל- 16,381. עד כה החלימו מהנגיף 10,873 חולים.

מתוך 5,268 החולים הפעילים, מצבם של 83 מוגדר קשה. במספר המונשמים נרשמה ירידה קלה נוספת – ל- 68. מצבם של 56 חולים מוגדר בינוני. קצב ההדבקה ממשיך להשתפר, ועומד כעת על הכפלת מניין החולים בכל 33 ימים.

מגמות התחלואה בישראל (המל''ל)מגמות התחלואה בישראל (המל''ל)

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן מינו את פרופ' נמרוד מימון לעמוד בראש תכנית "מגן אבות ואמהות" של משרד הבריאות. פרופ' מימון, מנהל מחלקה פנימית ב' בבית החולים סורוקה בבאר שבע, ימשיך להוביל את התוכנית שגובשה על ידי מנכ"ל בית החולים איכילוב, פרופ' רוני גמזו, ומרכזת את הטיפול במשבר הקורונה בבתי האבות.

פרופ' נמרוד מימון (דוברות סורוקה)

תגיות:משרד הבריאותבתי אבותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה