חדשות בריאות

האוטובוסים חוזרים לשגרה: התחבורה הציבורית שבה לפעול בשישי ובמוצ"ש

בסוף השבוע הקרוב תחודש פעילות התחבורה הציבורית, כאשר קווי האוטובוס העירוניים יחזרו לפעול בימי שישי ובמוצאי השבתות

  • י"ז אייר התש"פ
אא

החל מסוף השבוע הקרוב תחודש פעילות התחבורה הציבורית תחודש בסופי השבוע, כאשר קווי האוטובוס העירוניים יחזרו לפעול בימי שישי ובמוצאי השבת.

מן הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה נמסר כי קווי התחבורה הציבורית העירונית שפועלים במהלך ימי השבוע ימשיכו את פעילותם גם בסופי השבוע. אך לא תחודש פעילות של קווים שפעילותם הופסקה. כלומר – קווים בינעירוניים עדיין לא יפעלו.

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית קוראים לציבור הנוסעים לשמור על ההנחיות, להקפיד לחבוש מסיכה במהלך הנסיעה, אדם הסובל מתסמיני קורונה מתבקש לא לעלות על התחבורה הציבורית. עוד על הציבור לשים לב כי לא ניתן לשלם במזומן או להטעין את הרב-קו אצל הנהג.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר כי "במסגרת ההיערכות של התחבורה הציבורית לשגרת קורונה, קיבלנו היום החלטה להחזיר בעזרת השם החל מיום שישי הקרוב את התחבורה העירונית בימי שישי ובמוצאי שבת. השירות הבינעירוני עדיין לא יפעל. סעו בזהירות והקפידו בבקשה על הוראות משרד הבריאות".

עוד ציין סמוטריץ' כי תהיה הפרדה פיזית בין הנהגים לנוסעים בתחבורה הציבורית: "אחרי הרבה מאד חודשי הכנה ובדחיפה של אילוצי הקורונה, סיכמתי אמש עם האוצר על התקנת תאי נהגים בתחבורה הציבורית והפרדה בין הנהג לנוסע. התאים ישמרו על בריאות הנהגים, בטחון הנוסעים, והשקט הנפשי והריכוז של הנהג בנהיגה ובכביש, וממילא ושלנו האזרחים".

גם כעת, כשרואים בארץ ישועות גדולות בכל הקשור לקורונה - אין ספק שהדבר כרוך באופן ישיר להתחזקות הגדולה שחלה בעם ישראל, כי גם קבלה אחת יכולה להכריע. צפו במסר מיוחד מהרב זמיר כהן, שתפו והפיצו הלאה

תגיות:נגיף הקורונהתחבורה ציבורית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה