חדשות בארץ

נתניהו: "נבוא חשבון עם המחבל"; גנץ: "כאב גדול"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח תנחומים למשפחתו של לוחם צה"ל, עמית בן יגאל הי"ד, שנהרג במהלך פעילות מבצעית בשומרון: "ידה הארוכה של ישראל תגיע למחבל ותבוא עמו חשבון"

לוחם צה"ל, עמית בן יגאל הי"ד (צילום: מתוך פייסבוק)לוחם צה"ל, עמית בן יגאל הי"ד (צילום: מתוך פייסבוק)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הבוקר (שלישי) על נפילתו של לוחם סיירת גולני, סמל ראשון עמית בן יגאל הי"ד, במהלך פעילות מבצעית בשומרון: "בשמי ובשם אזרחי ישראל, אני מבקש לשלוח תנחומים כנים למשפחתו של עמית בן יגאל שנהרג הלילה בפעילות מבצעית על ידי בן עוולה. כפי שקרה בכל המקרים בשנים האחרונות, ידה הארוכה של ישראל תגיע למחבל ותבוא עמו חשבון".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, כתב בטוויטר: "סמל ראשון עמית בן יגאל ז"ל, לוחם בסיירת גולני, נהרג הלילה בפעילות מבצעית באזור ג׳נין. יהי זכרו ברוך. רק לאחרונה התייחדה מדינת ישראל עם גיבוריה, והיום אנחנו נדרשים בכאב גדול להוסיף שם נוסף לרשימת הנופלים. תנחומיי מעומק הלב לבני המשפחה, שאיבדו את היקר להם מכל".

נשיא המדינה ראובן ריבלין הביע את תנחומיו לבני משפחתו של בן יגאל: "בשעה הקשה הזו אני שולח חיבוק אמיץ וכוחות למשפחתו של רב סמל עמית בן יגאל, שנפל הלילה בעודו מגן על כולנו. ליבנו נשבר מול זיו העלומים שנגדע, מול האובדן הנורא. אני סמוך ובטוח, שכוחותינו ישיגו את המחבלים השפלים וימצו עימם את הדין. יהי זכרו ברוך".

שר הביטחון נפתלי בנט אמר: "סמל ראשון עמית בן יגאל נפל הלילה בעת שהגן על ביטחון ישראל. צה"ל וכוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים השפלים שאחראים לכך, ואנו נבוא איתם חשבון. בשם מערכת הביטחון אני מבקש למסור תנחומים למשפחת בן יגאל היקרה. יהי זכרו ברוך".

בן יגאל נהרג מפגיעת אבן גדולה שהושלכה על ראשו מגג בית בכפר יעבד שבשומרון. כוחות צה"ל פועלים בשעה זו בכפר, ומבצעים מעצרים בבית ממנו הושלכה האבן.

מפקד חטיבת ''מנשה'', אל''ם יאיר פלאי, ומפקד סיירת גולני, סא''ל איוב כיוף (צילום: דובר צה''ל)מפקד חטיבת ''מנשה'', אל''ם יאיר פלאי, ומפקד סיירת גולני, סא''ל איוב כיוף (צילום: דובר צה''ל)

תגיות:נפתלי בנטבני גנץראובן ריבליןצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה