חדשות בריאות

ליצמן: הייתה בהלת יתר במשבר הקורונה

שר הבריאות היוצא אמר, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "נענה לפחדים" של מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב: "גם אני חשבתי, שהייתה בהלת יתר. אבל אני לא יכול לבוא בטענות, כי בסך הכל המצב מצוין"

ליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר הבריאות היוצא, יעקב ליצמן, התראיין אמש (ראשון) לכאן ב' והתייחס לביקורת הנמתחת בתקשורת על תפקודו של מנכ"ל המשרד, משה בר סימן טוב, במהלך משבר הקורונה: "גם אני חשבתי שהייתה בהלת יתר. ברגע שהמנכ"ל שלי אמר שהוא חושש מעשרת אלפים מתים – צעקתי בתוך ישיבת הממשלה בנוכחותו, ובנוכחות כל השרים, שאני חולק על זה, וזה סתם מוגזם".

"ראש הממשלה קיבל את ההגזמה הזאת, ונענה לפחדים של המנכ"ל", הצהיר ליצמן. הוא הדגיש, עם זאת, כי "אני לא יכול לבוא בהרבה טענות אליו, כי בסך הכל המצב מצוין. על כל נפש שאבדה אנחנו בוכים, אבל בכל אופן בסך הכל יש כאן 250". בתשובה לטענות, כי יש להשוות את מצבה של ישראל למדינות באזור ולא למוקדי תחלואה מרכזיים כמו ארצות הברית, הבהיר ליצמן: "אנחנו לא יודעים מה יש במדינות האזור, ואני מציע לא להשוות".

"אנחנו מקווים ומתפללים להשם שזה הסיום של הקורונה, למרות שאף אחד לא בטוח", הוסיף ליצמן. "השבוע-שבועיים הקרובים יגידו. ברגע שפתחנו הרבה מקומות, ופותחים כל הזמן – אנחנו נראה בדיוק מה התגובות. נכון לעכשיו, ברוך השם, זה בסדר, וצריך להתפלל שימשיך כך".

בתשובה לשאלה מדוע בתי הכנסת נותרו אחרונים ברשימת המקומות הנפתחים וחוזרים לשגרה, במסגרת אסטרטגיית היציאה מהמשבר, אמר שר הבריאות היוצא: "גם אני שאלתי את השאלה, אני מקווה שבימים הקרובים גם זה יסודר".

תגיות:משרד הבריאותיעקב ליצמןמשה בר סימן טוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה