חדשות בריאות

חשש להתפרצות קורונה בשכונת נווה עופר בתל אביב

חמישה בני משפחה המתגוררים בשכונה, הנמצאת בדרום תל אביב, נדבקו בנגיף. מחשש להתפרצות נרחבת, הונחו התושבים שלא לצאת מבתיהם שלא לצורך. עיריית תל אביב ביצעה חיטוי במספר מוקדים בשכונה

אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חמישה בני משפחה – הורים ושלושה מבין ששת ילדיהם – המתגוררים בשכונת נווה עופר בדרום תל אביב נדבקו בנגיף הקורונה. בכאן חדשות דווח, כי קיים חשש להתפרצות של הנגיף בשכונה, ובשל כך הונחו התושבים במהלך הלילה שלא לצאת מבתיהם שלא לצורך.

על פי הדיווח, תושבים שבאו במגע עם אב המשפחה, המשמש כרב, לא קיבלו הודעת התרעה ממשרד הבריאות על כך שבאו במגע עם חולה מאומת. ככל הנראה, הגורם לכך הוא העובדה שאינם מחזיקים בטלפונים 'חכמים'. את העדכון קיבלו לבסוף מהאב עצמו, לאחר שהתברר לו כי אובחן כחולה.

מעיריית תל אביב נמסר: "בשכונת נווה עופר התגלו מספר מקרים של חולי קורונה מאומתים בני משפחה אחת. משרד הבריאות ערך חקירה אפידמיולוגית, והעביר את ההנחיות הנדרשות לנוגעים בדבר".

"עיריית תל אביב-יפו הקימה צוות המתכלל את האירוע בהיבטי הבריאות, החינוך, הקהילה והרווחה, וכן פנתה העירייה למשרד הבריאות בבקשה לתגבר את היקף הבדיקות בשכונה. בנוסף, לבקשת התושבים, העירייה ביצעה הבוקר חיטוי בכמה מוקדים בשכונה, ביניהם גם המרכז המסחרי וגינות ציבוריות".

בעירייה הוסיפו, כי הם נמצאים בקשר עם נציג משרד הבריאות, וכי תושבי השכונה מתבקשים לפעול על פי ההנחיות – לעטות מסכות, להימנע מצפיפות ומהתקהלות ולהקפיד על כללי ההיגיינה: "תושבים שנחשפו לחולה מאומת, ואשר הונחו להיכנס לבידוד, צריכים לדווח על כך. בכל מקרה של בעיה רפואית, יש ליצור קשר עם הרופא המטפל בקופת חולים".

ביום שישי האחרון פורסם, כי סייעת בבית ספר בדרום תל אביב, באזור הקרוב לשכונת נווה עופר, אובחנה כחולת קורונה. היא ו- 7 ילדי הכיתה עמם באה במגע נכנסו לבידוד.

בתוך כך, מורה נוספת בבית הספר היסודי "נבון" ברחובות, בו אחת המורות אובחנה בשבוע שעבר כחולת קורונה, נדבקה בנגיף. 35 תלמידי הכיתה אותם לימדה ייכנסו לבידוד עד יום חמישי הבא, זאת בנוסף ל- 52 ילדים שכבר נמצאים בבידוד. בית הספר נסגר עד ליום רביעי הבא. 

תגיות:תל אביבנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה