חדשות בארץ

היום: בידכם להציל את חייו של רפאל (לא, לא מבקשים ממכם כסף)

אתם ממוצא תימני שלם, או שילוב של תימני ויוצאי צפון אפריקה? דגימת רוק פשוטה שלכם תוכל להציל את חייו של רפאל בן השנה, ולתת לו סיכוי לחיים בריאים ושלמים. לכל הפרטים היכנסו

  • כ"ו אייר התש"פ
אא

"אני אתחיל מהסוף להתחלה, הבן שלי זקוק לתרומת מח עצם בדחיפות כדי שאפשר יהיה להציל את חייו. אנו מרחיבים את החיפושים ומחפשים אנשים ממוצא תמני שלם או שילוב של תימני ויוצאי צפון אפריקה", במילים אלו פותחת קוראל, אמו של רפאל בן השנה, את הפוסט שפרסמה.

רפאל בן השנה ושלושה חודשים חולה במחלה נדירה, וזקוק בדחיפות לתרומת מח עצם. ביום רביעי הקרוב, כ"ו באייר תש"פ, 20.5.20, ייערך מבצע נרחב למציאת תורם מח עצם.

"קוראים לי קוראל, אני אמא של רפאל בן השנה. לפני מספר חודשים רפאל לא הרגיש טוב, בהתחלה הסימפטומים היו קלים וכמו כל אמא חשבתי שמדובר רק בשפעת חולפת. לאחר שהסימפטומים לא עברו והגענו לרופא נאמר לנו שמדובר במחלת הנשיקה, אך זה לא היה הסוף.

"תוך מספר ימים הגיעו התוצאות מהם חששנו מכל, התוצאות שהפכו את חיינו, גילינו שרפאל סובל ממחלה גנטית נדירה הנקראת HLH בה כל זיהום קטן עלול לגרום למותו. מאז אותו יום רפאל עובר טיפולים כימותרפיים על מנת להחזיק אותו עד למציאת תורם מח עצם מתאים.

"כיום, רפאל נמצא בבידוד מוחלט, הוא לא יכול ללכת לגן, ולא לפגוש חברים או בני משפחה. אין לו חברים כי הם עלולים לסכן את חייו. הוא מתנדנד רק בנדנדה אחת, והיא בבית, כי הוא לא יכול לצאת לגן השעשועים. במקום ללכת ולראות את הטבע המדהים שבחוץ, הנוף היחיד שלו הוא זה שמעבר לחלון ביתנו.

"עד עתה לא נמצאה תרומה מתאימה לרפאל לא במאגר הישראלי ולא במאגר העולמי. 37 מיליון אנשים בעולם לא מתאימים לרפאל שלי, ואני תמיד אומרת לעצמי שזה בגלל שהוא כזה מיוחד במינו, אין שני לו ואין דומה לו.

"אבל זה לא מצליח לנחם אותי, כי כל מה שאני מתפללת עליו מדי יום זה שאני אמצא רק עוד אדם אחד בכל העולם כולו שדומה בדיוק לרפאל שלי. אני ואליה בעלי, נהפוך כל אבן, נדפוק על כל דלת עד שנמצא את האחד שיכול להציל את הילד שלנו. אין לנו אפשרות אחרת. אין לרופאים תוכנית חלופית.

"כאמא, אני קוראת לכם לעזור לי להציל את החיים של הילד שלי. אני מבקשת מכם לשתף, לדבר ולהפיץ בכל דרך.

"אם אתם מהמוצא המתאים הגיעו לעמדות ההתרמה לבדיקת רוק פשוטה ותעזרו לי להציל את חייו של רפאל. אני מתחננת לעזרתכם.

"ביום רביעי הקרוב, כ"ו באייר, 20.5, ייערך יום ההתרמה למען הצלת חייו של רפאל. דרושים אנשים ממוצא תימני שלם, או שילוב של תימני וצפון אפריקאי שיגיעו לאחת מעמדות ההתרמה שלנו הפרוסות ברחבי הארץ, ויתנו דגימת רוק פשוטה, שתוכל להציל את הבן שלי ולתת לו סיכוי לחיים בריאים ושלמים", מסיימת קוראל את בקשתה הנרגשת.

רשימת עמדות בסניפי רמי לוי, יפעלו היום, רביעי 20.5, בין השעות 11:00-20:00

ירושלים – גבעת שאל מהדרין, כנפי נשרים 26

בית שמש – שד' יגאל אלון 4

מודיעין – מתחם ישפרו סנטר

צומת קטסינה – אזור תעשיה באר טוביה

אשדוד – היהלומים 9

אשקלון – המתכנן 8

באר שבע – דרך חברון 21

רחובות – מוטי קינד 1

ראשון לציון – משה דיין, סינמה סיטי

פתח תקווה – הסיבים 37

ראש העין – אזור תעשיה לב הארץ

חדרה – השלום 1

נתניה – האורזים 4

חיפה – דרך השלום 13, נשר

רשימות עמדה נוספות:

נס ציונה – "נתנאל לבניין" החרש 6

עקרון – רחבת המועצה

תגיות:הצלת חייםתרומת מח עצם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה