חדשות בריאות

הותיר אישה ותינוק: אבישלום בן ה- 33 נפטר מסיבוכי הקורונה

אבישלום רוזיליו, בן 33 ממגדל העמק, נפטר בבית החולים שיבא כתוצאה מסיבוכי נגיף הקורונה. הוא הותיר אחריו אישה ותינוק כבן שנה

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

אבישלום רוזיליו, בן 33 ממגדל העמק, נפטר הלילה (רביעי) בבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שנדבק בקורונה. בכך עלה ל- 279 מספר הקורבנות שגבה הנגיף בישראל. רוזיליו הוא הגבר הצעיר ביותר שנפטר בארץ כתוצאה מסיבוכי הקורונה. הוא הותיר אחריו את אשתו ליהי ותינוק כבן שנה, רפאל נחמן.

רוזיליו סבל ממחלת ריאות כרונית. הוא ורעייתו חלו בעבר בסרטן, עברו טיפולים במחלקה האונקולוגית בשיבא והחלימו. לפני כחודשיים הם ובנם נדבקו בקורונה, יחד עם בני משפחה נוספים. בעוד ליהי החלימה, אבישלום אושפז בבית החולים במצב קשה, הורדם והונשם במשך מספר שבועות. הוא אומנם חזר להכרה ונפגש עם רעייתו, אך אתמול חלה הידרדרות במצבו. כאמור, הלילה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

"הוא היה לוחם, הוא לא ויתר לרגע עד הרגע האחרון", אמרה אשתו של רוזיליו בריאיון לאולפן ynet. "הרופאים היו אופטימיים שנראה ישועות ונצא מזה. ביקרנו אצלו אתמול בצהריים, אני ואמו. לקראת הלילה המצב כבר היה אנוש, ואז הכל קרס".

"אני מודה לבורא עולם על זה שהספקנו להיות אצלו בצהריים, שהוא שמע אותנו", המשיכה ליהי. "אני בטוחה שהוא רואה אותנו והוא שומע. אומנם הגוף שלו הלך, אבל הנפש שלו תהיה איתנו לנצח. הנשמה שלנו תהיה כאן איתנו בכל דרך שנלך, עם הבן שלנו שחוגג עוד שבוע יום הולדת שנה".

"הוא היה צדיק וגיבור. הוא היה הדבר הכי טהור שיכולתם להכיר על פני הקרקע. אין אדם שלא הכיר אותו ולא אמר זאת. לא היה טוב ממנו ולא יהיה טוב ממנו. כשבורא עולם מחליט שהטובים ביותר צריכים לשבת לידו – לא באמת עיכלתי שזה יהיה גם זמנו של בעלי. כנראה שזה הזמן, למרות שקשה לנו נורא לקבל".

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים שיבא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה