חדשות בארץ

בני ברק: כל מסגרות הלימודים חוזרות בראשון במתכונת רגילה

ההחלטה כוללת את גני הילדים ומסגרות החינוך המיוחד, שגם הם יקיימו לימודים במתכונת מלאה ללא קפסולות, הגבלת ימים או מגבלות כלשהן מ-31 במאי. בעירייה הדגישו כי ההנחיה הינה בתנאי שתמונת מצב הנדבקים תישאר במתכונתה הנוכחית וללא שינוי, לאחר שבארבעת הימים האחרונים לא אובחנו כלל חולים חדשים בעיר

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

עיריית בני ברק הודיעה הערב (שלישי) כל כלל מוסדות החינוך בעיר ישובו לפעילות במתכונת רגילה ביום ראשון, כפי שהיה קודם פרוץ משבר הקורונה לפני כחודשיים. לפי הודעת העירייה, ההחלטה התקבלה בהתאם להנחיה מעודכנת שהועברה ממשרד החינוך, "לאחר התייעצות" עם רבני העיר.

ההחלטה כוללת את גני הילדים ומסגרות החינוך המיוחד, שגם הם יקיימו לימודים במתכונת מלאה ללא קפסולות, הגבלת ימים או מגבלות כלשהן מ-31 במאי. בעירייה הדגישו כי ההנחיה הינה בתנאי שתמונת מצב הנדבקים תישאר במתכונתה הנוכחית וללא שינוי, לאחר שבארבעת הימים האחרונים  לא אובחנו כלל חולים חדשים בעיר. עוד הובהר כי בכל שלב שמורה בידי ההורים זכות ההחלטה על שליחת ילדיהם ללימודים.

ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין,  אמר כי "לאחר מאמצים משותפים של כלל הגורמים, העיר בני ברק בסייעתא דשמיא חוזרת למתכונת לימודים מלאה יחד עם דריכות ואחריות המוטלת על כל אחד ואחד מאתנו, לשמור על הכללים בצורה קפדנית והדוקה למען שלומם של ילדי העיר והעיר כולה".

לפני כשבוע נפתחה מערכת החינוך הכללית בכל רחבי הארץ ללא מודל הקפסולות וללא מגבלות כלשהן על מספר התלמידים בחדר אחד. עיקרי המתווה לפתיחת מערכת החינוך שנקבעו אז:

-מערכת החינוך תפתח באופן מלא החל מגיל לידה למעט אזורים שמהווים מוקד תחלואה. במשרד הבהירו כי הכוונה היא לאזורים שהיו מוגבלים במהלך החודשיים האחרונים וכן אזורים נוספים שהיו מוקדי תחלואה כמו חלק מהשכונות בירושלים, בני ברק וחורה.

-לקראת ה-1 ביוני תתבצע הערכת מצב נוספת לבחון את רשימת הערים בהם קיימת תחלואה גבוה.

-תתבצע הקפדה מלאה על היגיינה בהתאם להנחיות של משרד הבריאות אשר תכלול, בין היתר, שטיפת ידיים הפרדה מיטבית בשירותים וכיוצא בזה. אין באמור כדי לגרוע מהנחיות כלליות אחרות שניתנו למערכת החינוך.

-כל תלמיד יציג הצהרת בריאות בכניסה לבית הספר.

-יש להקפיד על חבישת מסיכה בשטחים הפתוחים במהלך ההפסקות. כיתות ד׳ ומעלה יחבשו מסכות גם בשיעור עצמו.

-בהפסקות האוכל תהיה הקפדה על מרחק של 2 מטר.

-ההפסקה בין השיעורים תהיה מדורגת.

-בתי הספר והגנים יפעלו להעביר את מירב הפעילויות למקומות שמאפשרים מרחק של 2 מטר

-מסגרות בהם תתגלה תחלואה תתבצע סגירה בהתאם לסדר הפעולות שיקבע משרד הבריאות

-במקביל יוקם צוות מצומצם להערכות מערכת החינוך לגל תחלואה נוסף

תגיות:קורונהבני ברקמערכת החינוך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה