חדשות בריאות

עלייה במספר החולים החדשים; תיכון בירושלים ייסגר לאחר שתלמידים נדבקו

עד כה החלימו 14,570 נשאים של הנגיף, 113 מהם ביממה האחרונה. מבין החולים, 41 מוגדרים במצב קשה ו-38 מונשמים. במספר המתים מסיבוכי הנגיף לא חל שינוי והוא נותר על 281

(צילום: דוברות מרכז רפואי סורוקה)(צילום: דוברות מרכז רפואי סורוקה)
אא

משרד הבריאות הודיע הערב (רביעי) כי מספר חולי הקורונה בישראל עומד על 1,942. ביממה האחרונה חל גידול במניין החולים החדשים, לאחר שאובחנו 36 מקרים חדשים. זהו המספר הגבוה ביותר שנרשם מאז 8 במאי, שבו זוהו 55 חולים חדשים.

לפי המשרד, עד כה החלימו 14,570 נשאים של הנגיף, 113 מהם ביממה האחרונה. מבין החולים, 41 מוגדרים במצב קשה ו-38 מונשמים. במספר המתים מסיבוכי הנגיף לא חל שינוי והוא נותר על 281.

קודם לכן נמסר על הידבקותם בנגיף של שלושה תלמידים מתיכון הגימנסיה העברית בירושלים, וכתוצאה מכך 60 תלמידים ואנשי צוות יכנסו לבידוד, והחל משבוע הבא יחזור התיכון למתכונת של למידה מרחוק עד להשלמת הבידוד. דוברות העירייה מסרה עוד כי החל ממחר בבוקר יערכו בדיקות לאבחון קורונה לכל הצוות החינוכי במוסד.

בהודעה שנשלחה על ידי מנהל בית הספר להורי התלמידים נטען כי "התלמיד בא במגע עם בני כיתתו ועם קבוצות אחרות, כולל אנשי צוות שנשלחו לבידוד". עוד הובהר כי "אין מניעה להמשיך את שגרת הלימודים תוך שמירה על הכללים במידת האפשר".

בעיריית ירושלים אמרו כי "מינהל חינוך עודכן לגבי התלמיד ועל כך הוחלט על בידוד ל-60 תלמידים ועוד תשעה מורים. בתיאום הנהלת בית הספר ורופאת המחוז, החל ממחר בבוקר עיריית ירושלים בשיתוף מד"א תחל לבצע בדיקות קורונה לכל המבודדים ובנוסף יבוצעו בדיקות מדגמיות בבית הספר לשאר הצוות והתלמידים".

הממשלה אישרה אמש הקלות נוספות במסגרת החזרה לשגרה בעקבות דעיכת מגפת הקורונה, בהן צמצום המגבלה על הכמות השוהים המותרת במקומות הפתוחים לקהל ובמקומות עבודה ואישור נסיעה ברכב פרטי עם שני נוסעים בנוסף לנהג. אושר באופן רשמי כי החל מהיום ייפתחו מסעדות וברים לישיבה במקום, וכן בריכות שחייה.

השרים אישרו במשאל הטלפוני את שורת ההקלות, שנכנסו היום לתוקף בכפוף לשמירה על כללי ההיגיינה והריחוק החברתי. מפעילי עסקים שלא יעמדו בכללים חשופים לקנס בסך 2,000 שקלים. כמו כן, מפעיל גן או מקום אירועים שאינו בשטח פתוח, או עם מספר אנשים הגבוה מהמותר לפי מגבלת ההתקהלות, צפוי לקנס בסך 5,000 שקלים.

תגיות:קורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה