חדשות בארץ

החייל שנפצע בפיגוע הדריסה שוחרר מבית החולים להמשך שיקום

שאדי איבראהים, שנפצע באורח קשה בפיגוע ליד היישוב נגוהות שבדרום הר חברון, שוחרר מבית החולים סורוקה לשיקום בתל השומר: "שאדי בחור חזק ומלא מוטיבציה, מה שיאפשר לו להחלים במהרה"

זירת הפיגוע (צילום: דובר צה"ל)זירת הפיגוע (צילום: דובר צה"ל)
אא

חייל צה"ל שאדי איבראהים, שנפצע לפני כשבועיים בפיגוע דריסה, השתחרר היום (ראשון) מבית החולים סורוקה בבאר שבע ועבר לשיקום.

איבראהים, לוחם בחיל השריון ותושב הכפר הדרוזי סאג'ור, נפצע בפיגוע סמוך ליישוב נגוהות שבדרום הר חברון. מפרטי התחקיר של צה"ל עלה, כי המחבל, תושב חברון בן 19, האיץ את רכבו לעבר חיילים, שעמדו סמוך לעמדה צבאית ליד היישוב, ופגע באיבראהים בעוצמה. חברו ליחידה פתח באש לעבר המחבל, וירה בו למוות.

מצבו של הלוחם הוגדר קשה. הוא פונה לחדר הטראומה בבית החולים, כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית ומפציעה קשה ברגלו, ולאחר ייצוב ראשוני הובהל לחדר ניתוח. בשל הפציעה הקשה, ועל מנת להציל את חייו של החייל, נאלצו הרופאים לקטוע את רגלו מתחת לברך. הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי, ועבר סדרת ניתוחים נוספים, במטרה להציל את הברך.

לאחר שמצבו התייצב והוא יצא מכלל סכנה, הועבר איבראהים למחלקה האורטופדית. הבוקר הוא נפרד מהצוות שטיפל בו בסורוקה ועבר לשיקום בתל השומר.

ד"ר עמיר קורנגרין, מנהל היחידה לטראומה אורטופדית בסורוקה ומי שניתח את הלוחם, אמר: "שאדי הגיע במצב קשה מאוד לחדר הטראומה, ובמהלך אשפוזו ניתחנו אותו מספר פעמים. נלחמנו על רגלו כדי להציל אותה מקטיעה מלאה. שאדי הוא בחור חזק ומלא מוטיבציה, מה שיאפשר לו להחלים במהרה. אני בטוח שהוא יחזור לבקר אותנו כשהוא עומד על רגליים".

עוד בטרם הפיגוע, נבחר איבראהים למצטיין מפקד החטיבה בה הוא משרת לשנת 2020. עקב פציעתו והניתוחים שעבר, הוא לא השתתף בטקס המצטיינים. ביום רביעי האחרון הגיעו לבית החולים הרמטכ"ל אביב כוכבי ומפקד החטיבה, אלוף-משנה דוד סונגו, והעניקו לו את אות ההצטיינות.

תגיות:פיגוע דריסהצה"לדרום הר חברוןבית החולים סורוקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה