מעניין

מרגש את הרשת: אם ציירה ’כתמים אדומים’ על פניה, כדי להידמות לבתה שנולדה כך

אם לבת שנולדה עם כתמי לידה אדומים על פניה, החליטה לעשות מעשה יוצא דופן לרגל יום הולדתה השנתיים של בתה, וגררה אלפי תגובות חמות ברשת

אא

כל ההורים היו רוצים להגן על ילדיהם מפני אמירות מעליבות ופוגעניות שנאמרות על ידי ילדים ולא פעם גם על ידי מבוגרים.

כשבתה של מריאנה באוורינג, אנג'ליקה, נולדה - מריאנה מיד הבינה שחייה יהיו לא פשוטים בשל כתמי הלידה האדומים שעל פניה. "היא הייתה תינוקת יפהפייה, והיא כבשה את הלב של כולנו".

כבר כתינוקת, 'זכתה' אנג'ליקה הקטנה למבטים מוזרים מאנשים ברחוב, ושלא לדבר על התגובות הפוגעניות. "התגובה הגרועה ביותר שקיבלתי הייתה כשמישהו שאל האם הפנים שלה נדחפו למחבת, כי זה נראה שמישהו טיגן אותן. זה העציב אותי במשך שבועות".

לדברי מריאנה, היא עושה כל שביכולתה כדי לוודא שאנג'ליקה תגדל בידיעה שהיא יפה בדיוק כמו שהיא למרות ההערות הפוגעות של אנשים סביב, אך לאחרונה, לרגל יום ההולדת השנתיים של בתה, היא החליטה לתת לה מתנה שהיא לא תשכח לעולם:

"החלטתי לצייר על פניי את אותם כתמי לידה של בתי, בעזרת איפור מקצועי. קיבלתי את הרעיון מיום המודעות לכלי דם, ששם הם מעודדים אנשים לצייר לב על הלחיים", סיפרה מריאנה בראיון ל'טיימס'. "בהתחלה פשוט ציירתי לב פשוט, אבל אחר כך חשבתי לעצמי, למה שלא אצייר את אותם כתמי לידה של אנג'ליקה? זה הרי לא משהו שצריך להתבייש בו".

תגיות:כתמיםהורים וילדיםמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה