חדשות בארץ

ח"כ סמי אבו שחאדה נדבק בקורונה

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת הודיע, כי בדיקת הקורונה שלו חזרה עם תוצאה חיובית: "אני פונה לכל מי שהיה בסביבה הקרובה שלי בבקשה להיכנס לבידוד ולערוך בדיקה". בכנסת תתקיים הערכת מצב בשעות הבוקר, כדי לבחון את הפעולות הנדרשות

הכנסת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)הכנסת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

(עודכן: 8:43)

חבר הכנסת סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת) הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי), כי נדבק בנגיף הקורונה. "קיבלתי לפני דקות ספורות את תוצאת בדיקת הקורונה שעשיתי היום", כתב בטוויטר. "תוצאה חיובית. אני פונה לכל מי שהיה בסביבה הקרובה שלי בבקשה להיכנס לבידוד ולערוך בדיקה".

"אני מבקש מכולם להקפיד על הוראות משרד הבריאות", הוסיף חבר הכנסת. "על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה. הוירוס קיים עדיין בינינו, והחזרה כביכול לשגרה עוזרת לוירוס להתפשט בצורה גדולה ומהירה. מאחל המון בריאות לכולנו".

בהתייעצות שערך קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, עם מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ', ועם ראש הסגל של הכנסת, לילך שלי, הוחלט לקיים הבוקר ישיבת הערכת מצב של הגורמים המקצועיים בכנסת, ובנוסף לערוך התייעצות עם הגורמים האחראיים במשרד הבריאות, על מנת לבחון את הפעולות הנדרשות. בשלב זה נדחו כל ישיבות הוועדה שתוכננו להיום, ועובדי הכנסת הונחו שלא להגיע לעבודתם אם זו אינה חיונית. 

אבו שחאדה נכח ביום שני בדיונים בוועדות בכנסת ובמליאה, וכן השתתף בישיבת סיעת הרשימה המשותפת. הוא ואנשי לשכתו נכנסו שלשום לבידוד ביתי, לאחר שנהגו האישי אובחן כחיובי לנגיף. מהתחקור שבוצע התברר, כי הנהג שהה בכנסת ביום שלישי שעבר. קצין הכנסת הודיע במייל לחברי הכנסת ולעובדיה, כי כל מי שהיה בסביבתו של הנהג בתאריך זה יפעל בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

תגיות:הכנסתנגיף הקורונהסמי אבו שחאדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה