חדשות בארץ

’ישראל ביתנו’ מפתיעה: "החרדים הם דוגמה ומופת לכולנו. אסור לנו לעשות איפה ואיפה"

על רקע הסערה שקמה בעקבות הפרת הנחיות משרד הבריאות בעיר תל אביב, תמיכה בחרדים מגיעה מכיוון לא צפוי: חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו', שיש לה הרבה מה לומר על ההבדל בין התייחסות המשטרה לתושבי תל אביב, כשזה מגיע להפרת הנחיות, לבין אותה התייחסות בבני ברק 

אא

על רקע הסערה שקמה בעקבות הפרת הנחיות משרד הבריאות בעיר תל אביב, תמיכה בחרדים מגיעה מכיוון לא צפוי:

ח"כ יוליה מלינובסקי ממפלגת 'ישראל ביתנו' פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט ובו היא עושה השוואה בין התייחסות המשטרה למפרי ההנחיות בתל אביב, לבין ההתחייסות של השוטרים למפרי ההנחיות בבני ברק. "דין תל אביב כדין בני ברק", היא פותחת וכותבת. "כולנו ראינו את ההשלכות של הניתוק החברתי, ואת הסבל שחוו הציבור וההנהגה החרדית בגל הראשון של הקורונה. 

"עם זאת, ייאמר לזכותה של החברה החרדית שהיא הפנימה את המצב מהר מאוד למרות הניתוק התקשורתי והחברתי. השיפור המדהים ביחס של המגזר החרדי לעמידה בהנחיות והנהלים בשגרת הקורונה - הוא דוגמה ומופת לכלל האוכלוסייה".

לדבריה, המשטרה צריכה להתייחס ל'מסיבות' בתל אביב, באותה חומרה ורצינות שעמה השתמשו השוטרים כשזה הגיע ליישום ההנחיות בבני ברק. "כשאני רואה את הזלזול בהנחיות כפי שקרה בימים האחרונים במסיבות על גגות מגדלי מגורים בתל אביב, אני מתקוממת ומזדעזעת. אסור לנו לעשות איפה ואיפה.

"כפי שגופי התקשורת, עיתונאים מהמגזר, הציבור הישראלי ובכלל אני ידענו להתקומם על התנהלות המגזר החרדי בגל הראשון, אנחנו צריכים להתייחס בדיוק באותה חומר, גם להתנהלות כפי שראינו במסיבות בתל אביב".

מלינובסקי הצהירה כי שלחה מכתב על כך ליו"ר ועדת הקורונה חברת הכנסת יפעת שאשא ולשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, בבקשה לערוך דיון בהול בנושא.

"זה לא מקובל בשום צורה שהמסיבות הראוותניות האלו מתקיימות במרחב העירוני עם גובה דציבלים שלא יבייש אף פסטיבל, וזיקוקים בשמי העיר ללא שום התראה, ובניגוד מוחלט לכללי איסור ההתקהלות של משרד הבריאות. אסור לעשות איפה ואיפה. מה שאנחנו מצפים שיקרה בבני ברק ובאלעד, אנחנו צריכים לדרוש מכולם. דין תל אביב כדין בני ברק", היא מסכמת. 

תגיות:חרדיםישראל ביתנו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה