חדשות בריאות

משרד הבריאות: 118 חולי קורונה חדשים ביממה האחרונה

בחדשות 12 דווח, כי ראש הממשלה נתניהו נזף בשרים על שקיבלו החלטות עצמאיות בנוגע להסרת מגבלות שונות שהוטלו על הציבור: "כל אחד היפראקטיבי ורוצה לעשות בתחומו, אבל יש לזה השלכות רוחב"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משרד הבריאות מסר הערב (חמישי) כי ביממה האחרונה אובחנו 118 חולי קורונה חדשים בעשרות יישובים ברחבי הארץ. מתחילת התפרצות הקורונה בישראל נדבקו בנגיף 17,495 בני אדם.

מספרם של החולים הפעילים עומד על 2,191, מתוכם 104 מאושפזים בבתי חולים. מספר החולים שמצבם קשה עלה מ- 27 ל- 30, אולם במספר החולים המונשמים נרשמה ירידה – מ- 25 ל- 23. מספר הקורבנות שגבה הנגיף נותר ללא שינוי – 291. מספר החולים שמצבם מוגדר בינוני עומד על 33.

15,013 בני אדם החלימו עד כה מהנגיף. מגמת העלייה במספר הבדיקות לאבחון קורונה נמשכת, ואתמול בוצעו 12,929 בדיקות.

יאיר שרקי דיווח הערב בחדשות 12, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו נזף בשרי הממשלה על שהודיעו על קבלת החלטות עצמאיות בנוגע להסרת מגבלות קורונה שונות שהוטלו על הציבור. על פי הדיווח, נתניהו אמר בשיחות סגורות כי "שרים מכריזים על החלטות באופן עצמאי. כל אחד היפראקטיבי ורוצה לעשות בתחומו, אבל יש לזה השלכות רוחב. יש תחרות מי יפתח יותר מהר, וככל שאתה פותח מהר יותר גם עלולה להיות הדבקה". ראש הממשלה הבהיר בשיחות כי אינו רואה מקום בשלב זה להחמיר את ההנחיות, אולם הדגיש כי הוא בוחן באופן רציף עצירה בהקלות.

עוד דווח, כי בעקבות דבריו של נתניהו, הפיץ ראש המל"ל, מאיר בן שבת, הנחיה בקבוצת הוואטסאפ לענייני קורונה של השרים, לפיה "סיכומים הנוגעים למדיניות הכללית חייבים לקבל את הסכמת המל"ל וככל שיידרש גם את הסכמת ראש הממשלה". מוקדם יותר היום, פורסם כי שר הבריאות יולי אדלשטיין ושרת התחבורה מירי רגב סיכמו על חידוש תנועת הרכבות ביום שני הקרוב, לאחר כחודשיים בהם הושבתה בשל משבר הקורונה. כאמור, החלטה זו כפופה לאישורם של המל"ל ונתניהו.

בתוך כך, משרד החינוך עדכן על זינוק בנתוני תחלואת הקורונה בבתי הספר ובגני הילדים. מספר מוסדות החינוך שנסגרו עד עתה בעקבות גילוי מקרי הידבקות עלה ל- 87 – לעומת 51, הנתון עליו דווח אמש. מניין התלמידים ועובדי ההוראה שנכנסו לבידוד עלה ביממה האחרונה מ- 7,898 ל- 13,696. לרשימת הנדבקים בנגיף במערכת החינוך נוספו 50 תלמידים ומורים, ומספרם מסתכם ב- 301.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה