פעילות הידברות

היוזמה שגרמה לרב לאו לדמוע

עמית בן יגאל נפל בעת פעילות מבצעית, והוא בן יחיד להוריו. במעמד מרגש שנערך בשבוע שעבר בהשתתפות אביו של עמית, ברוך, כתב הרב לאו אות בספר התורה. הצטרפו גם אתם למיזם המיוחד, והיו שותפים בהנצחת שמו של הלוחם עמית בן יגאל הי"ד שמסר את נפשו למען עם ישראל

  • ט"ו סיון התש"פ
(צילום: Yossi Aloni/Flash90)(צילום: Yossi Aloni/Flash90)
אא

רבה הראשי של תל אביב, הגאון רבי ישראל מאיר לאו, הצטרף למיזם כתיבת אות בספר תורה לעילוי נשמתו של לוחם צה"ל עמית בן יגאל הי"ד, שנפל לפני כשלושה שבועות במהלך פעילות מבצעית בכפר הפלסטיני יעבד שבשומרון, זאת לאחר שמחבל השליך מאחד הגגות סלע שפגע בראשו.

במעמד מרגש ויוצא דופן שנערך בשבוע שעבר בהשתתפות אביו של עמית, ברוך, כתב הרב לאו אות בספר התורה. הרב לאו התרגש ודמע, מהעוצמות, כוחות הנפש והגבורה שגילה אביו של עמית, שאיבד את בנו היחיד.

לאחר נפילתו של בן יגאל במבצע, החליטו באתר 'הידברות' לצאת במיזם מיוחד לכתיבת ספר תורה לעילוי נשמתו. בשיתוף יחד עם אביו של עמית בן יגאל, ברוך, החלה בשבוע האחרון כתיבת ספר התורה. היעד לסיום כתיבת ספר התורה הוא ביום חמישי הברבי יחול תאריך ה-30 לנפילתו של עמית. ספר התורה יוכנס לישיבה התיכונית צביה אלישיב בלוד.

רכשו כעת אות בספר התורה הנכתב לעילוי נשמתו של הלוחם עמית בן יגאל, שמסר נפשו למען עם ישראל, היכנסו לכאן.

עמית, כזכור, הוא בן יחיד להוריו. הוא החליט להתגייס לשירות קרבי, על אף שמעמדו המשפחתי כבן יחיד אינו מחייב זאת, לאחר ביקור שערך בשנות נעוריו כתלמיד כיתה י"ב במחנות ההשמדה בפולין, במהלכו הודיע לאביו כי הוא מבקש את אישורו להתגייס ליחידה קרבית.

ב'הידברות' קוראים לציבור להיות שותפים בכתיבת אות בספר התורה, כאשר ניתן לרכוש אות בספר בכל עלות: "לאחר שעמית בן יגאל, לוחם ללא חת, מסר את נפשו למען עם ישראל, זה הזמן להשיב לו את מעט מן הטובה האפשרית, ולהנציח את שמו בספר התורה המיוחד שנכתב, בעידוד ובברכת גדולי ישראל, לעילוי נשמתו".

רכשו כעת אות בספר התורה לעילוי נשמתו של הלוחם עמית בן יגאל הי"ד! בברכת גדולי ישראל - לחצו כאן.

תגיות:ספר תורהעמית בן יגאל הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה