חדשות בריאות

ארבעה ח"כים של הרשימה המשותפת נכנסו לבידוד

בעקבות אבחונו של חבר הכנסת סמי אבו שחאדה כחולה קורונה, ובתום החקירה האפידמיולוגית שביצע משרד הבריאות, נדרשו ארבעה חברי כנסת של הרשימה המשותפת להיכנס לבידוד. מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ' הודיע על צמצום פעילותה של הכנסת בשבוע הקרוב

מליאת הכנסת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מליאת הכנסת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בתום החקירה האפידמיולוגית, שבוצעה בימים האחרונים על ידי נציגי משרד הבריאות לחבר הכנסת סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת), לאחר שנדבק בקורונה, עלה כי ארבעה חברי כנסת מסיעתו נדרשים להיכנס לבידוד ביתי. כך הודיע אמש (מוצאי שבת) דובר הכנסת.

מדובר ביו"ר הרשימה המשותפת, אימן עודה, יו"ר בל"ד מטאנס שחאדה, וחברות הכנסת היבא יזבק ועידה תומא סולימאן. בנוסף לחברי הכנסת, שני מנהלי הסיעה וארבעה אורחים שפקדו את לשכתו של אבו שחאדה ואינם קשורים לכנסת נדרשו להיכנס לבידוד ביתי. נציגי משרד הבריאות פנו לחברי הכנסת, למנהלי הסיעה ולאורחים ועדכנו אותם בפרטי החקירה. במקביל, קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, קיבל עדכון על הממצאים.

בעקבות הידבקותו של אבו שחאדה בנגיף, הודיע אמש מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ', על שורה של הנחיות חדשות בנוגע להתנהלותה של הכנסת בשבוע הקרוב. במכתב ששיגר לחברי הכנסת, מסר סחרוביץ' כי מליאת הכנסת תפעל במתכונת מצומצמת: "סדר היום ייקבע בתיאום עם נשיאות הכנסת, ויכלול נושאים מוסכמים בהיקף מוגבל". ועדות הכנסת יתכנסו באישור יו"ר הכנסת יריב לוין בלבד.

סחרוביץ' הוסיף, כי למתחם הכנסת תותר כניסתם של עד שני יועצים פרלמנטרים לשרים וחברי הכנסת, ולא תתאפשר כניסת מוזמנים. כניסתם של עובדי סיעות הכנסת תצומצם.

"אנו ממליצים לחברי כנסת, שאינם נדרשים להגיע למשכן הכנסת, להימנע מלעשות זאת. כל באי הבית מתבקשים להקפיד על חבישת מסכה ושמירת מרחק על פי כללי משרד הבריאות. הנחיות אלו יהיו תקפות לשבוע הקרוב. לקראת סוף השבוע תתקיים הערכת מצב ויישלח מכתב עדכון", חתם סחרוביץ' את מכתבו.

תגיות:הכנסתהרשימה המשותפתנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה