פעילות הידברות

מרגש: איזו יוזמה מאחדת את כלל ישראל?

בואו להיות שותפים: כתיבת ספר התורה לעילוי נשמת החייל עמית בן יגאל הי"ד מסתיימת ביום חמישי הקרוב, ואין סיכוי שאתם לא תקחו בו חלק. הרב זמיר כהן בפנייה אישית אל כל אחד ואחת מכם, לזכות במצווה ולרכוש אות בספר התורה המיוחד

  • י"ז סיון התש"פ
אא

לפני כשלושה שבועות, במהלך פעילות מבצעית של צה"ל שנערכה בלב כפר פלסטיני עוין בשומרון, נהרג לוחם סיירת גולני, סמל ראשון עמית בן יגאל, לאחר שמחבל השליך אבן מאחד הגגות בכפר, שפגעה בראשו. עמית, בן 21 בלבד, היה בן יחיד לאביו, שאיבד את היקר לו מכל.

לאחר מותו של עמית, בשיתוף אביו, יצאו בארגון 'הידברות' במיזם להנצחת שמו של עמית, בכתיבת ספר תורה לעילוי נשמתו. בסרטון המתפרסם היום, יומיים לפני סיום המיזם, מסביר יו"ר ארגון הידברות, הרב הגאון זמיר כהן שליט"א, על החשיבות הרבה בהשתתפות בו: "בתורה כתוב "ועתה כתבו לכם את השירה הזאת", שזו מצווה מדאורייתא על כל יהודי מישראל שידו משגת, לכתוב ספר תורה. וכשעושים פעולה כזאת לעילוי נשמתו של מי שנהרג בקיצור ימים ושנים על קידוש השם ע"י בני עוולה, אין כאן הנצחה גדולה מזו".

היענו לקריאתו של הרב הגאון זמיר כהן ורכשו אות בספר התורה לעילוי נשמתו של עמית בן יגאל הי"ד >>>

הרב מוסיף כי מדובר ביוזמה שבכוחה להביא לאחדות: "ובפרט שזה ספר תורה שמאחד את כלל ישראל, שכל כך הרבה התאחדו יחד כדי שספר התורה הזה ייכנס במהרה לבית כנסת, לישיבה, ושהשם ייתן עזרה וסייעתא דשמיא לכל המסייעים ולכל המחזקים את המשפחה. ולמשפחה עצמה, שתראו כולכם רק שובע שמחות בבשורות טובות, לחיים טובים".

לסיום כתיבת ספר התורה נותרו אותיות אחרונות בלבד, כאשר כתיבתו תסתיים ביום חמישי הקרוב, בו יחול תאריך השלושים לנפילתו של עמית, ויוכנס באותו היום לישיבת צביה אלישיב בלוד. בארגון 'הידברות' קוראים לציבור לעשות מאמץ אחרון, להירתם ליוזמה החשובה ולא לפספס את ההזדמנות המיוחדת לקחת חלק בהנצחת שמו של הלוחם הגיבור.

רכשו עכשיו בכל עלות אות בספר התורה לעילוי נשמת לוחם צה"ל עמית בן יגאל הי"ד >>>

ניתן לרכוש אות בספר התורה גם בחיוג למספר הטלפון: 073-2221212

 

תגיות:יוזמההרב זמיר כהןהידברותעמית בן יגאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה