כתבות מגזין

זאב רווח על האירוע המוחי שעבר: "ניצלתי בנס. אמרתי תודה לאלוהים שזה רק זה"

לפני כשנה, כשהשחקן זאב רווח תכנן טיול ליוון עם משפחתו - הוא לא תיאר לעצמו שחייו עומדים להשתנות מקצה לקצה: הוא עבר אירוע מוחי שממנו יצא בנס, ומודה: "אמרתי תודה לאלוהים שזה רק זה"

אא

לפני כשנה, כשהשחקן זאב רווח תכנן טיול ליוון עם משפחתו - הוא לא תיאר לעצמו שחייו עומדים להשתנות מקצה לקצה

זה היה בשלוש לפנות בוקר, כשהמונית שהייתה אמורה להסיע אותם לשדה התעופה - עמדה כבר מחוץ לבית. מלי אשתו והוא ירדו במדרגות ביתם, כשלפתע נעצר זאב ואמר לאשתו מלי: "אני מרגיש לא טוב, אני רוצה ללכת לרופא. תבטלי את המונית". 

בראיון ל'ווינט' מספרים השניים בפעם הראשונה כיצד התגלגל כדור השלג במהירות בלתי נתפשת, ותפש אותם לא מוכנים. "הוא אמר לי שהוא מרגיש משהו ביד. חשבנו שאולי הוא ישן עליה, ואז קלטנו. צלצלתי לילדים ואמרתי להם 'תעצרו הכל, צריך לקחת אותו מיד לבית החולים'", משחזרת מלי.

רק כשהגיעו לבית החולים התברר כי זאב צדק בתחושת הלב שבישרה לו רעות: הרופאים אבחנו כי הוא חווה אירוע מוחי, שהפגיעה שלו הייתה יכולה להיות הרבה יותר קשה אלמלא הגיע בזמן לבית החולים. 

"אם הייתי עולה על הטיסה זה היה הרבה יותר קשה. הייתי מודע למה שעובר עליי כל הזמן, ואמרתי תודה לאלוהים שזה רק זה. ניצלתי בנס", משחזר זאב. 

ואז החל השיקום עם קלינאית ופיזיותרפיסטים, ובמהלכו- לרווח עדיין היו סחרחורות וימים שבהם הוא הרגיש לא טוב "אבל זה לא היה משהו שאני לא יכול להשתלט עליו. לא התקשיתי לדבר, מבחינה תפקודית הייתי בסדר".

לשאלה האם פחד ענה רווח בתשובה שלילית והוסיף: "תמיד אמרתי תודה שזה רק זה, שיכולתי לשלוט בכל. אני אופטימי, אני בטוח שאחזור לעבודה - אין שום ספק".

תגיות:אלוהיםאמונהנסאירוע מוחיזאב רווח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה